واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

امیدوارم مجیدی عاقل شود

مهاجم پديده خبر از روبه راه شدن وضعيت اين باشگاه مشهدي مي‌دهد، او مي‌ گويد شرايطشان براي بازي با سپاهان خوب است.
   تدبیر24:   محمد غلامی در مورد دیدار با سپاهان گفت: سپاهان هر چقدر هم که نتایج قابل قبولی کسب نکنند، اما باز هم جزو بهترین تیم های ایران است و حتی در آسیا حرف اول را می‌ زند اما بازی کردن در اصفهان به دلیل اینکه این شهر در ارتفاع بالا قرار دارد، خیلی سخت است و در هر تیمی که بودم همیشه وقتی می‌ خواستیم روبه‌روی سپاهان قرار بگیریم مشکل تنفسی داشتیم چون واقعا نفس کشیدن سخت می‌ شود. دقیقا به نوعی شبیه به مشهد خودمان است اما ما کاری به این چیزها نداریم و باید ببریم. اگر سپاهان نتیجه نگرفته به دلیل این نیست عملکرد بدی داشته بلکه بدشانسی آورده است. در ضمن این تیم از یک مربی بادانش و خوب به نام فرکی برخورددار است، او مربی خود من در پاس تهران بوده.

او در مورد بازی کردن مقابل تیم سابقش ادامه داد: به هر حال انگیزه بالایی دارم چون دو سال در سپاهان بودم و خاطرات زیادی از اصفهان دارم. دفعه پیش با آن شرایط بد زمین توانستم گل بزنم امیدوارم این اتفاق این دفعه هم برایم رخ بدهد و بتوانم برای تیمم کمک کنم.

این بازیکن در مورد درگیری هایش با میثم مجیدی از ابتدای بازی با استقلال‌خوزستان گفت: من در یک صحنه خودم خطا کردم و میثم یکسری حرف ها زد، من هم به او گفتم که چه می‌ گویی آن وقت یک کوچولو با هم درگیری شدیم ولی من اصلا مقصر نبودم و آن لحظه کنترل خودم را از دست دادم. مصاحبه او را خواندم او یکسری حرف ها زده ولی من می‌ گذارم به حساب جوانی اش و فقط یک جمله می‌ گویم و آن هم اینکه امیدوارم عاقل شود. من قبول دارم که کارم درست نبوده اما قصد بی احترامی نبوده، ما باز هم با همدیگر رفیق هستیم و باز هم یکدیگر را در مستطیل سبز می‌ بینیم. در ضمن من برای سومین بار در پست غیرتخصصی ام بازی کردم و مجیدی یار مستقیم من بود و از اول بازی خیلی با هم برخورد می‌ کردیم و همدیگر را می‌ زدیم. من خودم بازیکن قدرتی هستم واز بازیکنی که جلویم محکم بازی کند خوشم می‌ آید. خوشحالم که از همان جناح توانستم گل بزنم.

مهاجم پدیده مشهد با اشاره به اینکه مشکلات مالی شان حل شده تصریح کرد: آره، خدا را شکر همه مشکلاتمان حل شده و داریم به خوبی و خوشی تمریناتمان را ادامه می‌ دهیم.

غلامی در پایان در مورد اینکه تیمشان چرا اینقدر نوسان دارد و برای مثال در تبریز 3 گل به تراکتور می‌زنند آن وقت مقابل راه‌آهن نتیجه را واگذار می‌ کنند، افزود: بعد از بازی تراکتور قرار بود پول هایمان را بگیریم که باشگاه کمی بدقول شد. بچه ها فکر می‌ کردند پول می‌ گیرند اما اینطور نشد و متاسفانه این مشکلات به زمین بازی هم کشیده شد و باعث شد ما نتوانیم جلوی راه‌آهن و پرسپولیس نتیجه بگیریم. پدیده هیچ مشکل مالی نداشت ولی در یک مقطع به آن برخورد ولی همیشه جزو تیم هایی بودیم که به موقع پرداختی هایمان انجام می‌ شد و الان هم خدا را شکر اوضاع خوب شده است.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: