واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

بدشانسی دیگر برای درخشان/مصدومیت شدید بهترین بازیکن سرخپوشان

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شکستگي پيشاني گابريل همراه با جا به جايي استخوان بالاي حفره چشم بود اما خدا را شکر که به بينايي اين بازيکن آسيب نرسيد.
   تدبیر24: میثم علیپور در خصوص وضعیت مصدومیت فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس گفت: دیروز در اوایل نیمه اول فوتبال نفت مسجد سلیمان به علت ضربه شدیدی که بازیکن حریف با آرنج به پیشانی گابریل زد این بازیکن دچار شکستگی شدید در استخوان پیشانی شد به نحوی که از نظر ظاهر این موضوع کاملاً مشخص بود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اقدامات اولیه خارج کردن این بازیکن از زمین و بردن به بیمارستان و همچنین چک کردن وضعیت هوشیاری و عملکرد چشم این بازیکن بود که انجام شد و برای تکمیل درمان بعد از حضور در تهران گابریل را به بیمارستان آتیه بردیم و بعد از گرفتن سی‌تی‌اسکن مشخص شد که شکستگی همراه با جابه جایی استخوان بالای حفره چشم همراه بوده و نیاز به جراحی دارد.

پزشک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: دکتر کامبوزیا پزشک جراح بیمارستان آتیه در این باره تشخیص داد که امروز باید گابریل عمل شود و با این شرایط این بازیکن قطعاً دیدار با النصر را از دست داد هرچند که خدا را شکر می‌کنیم که بینایی گابریل آسیب ندید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: