واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

علت طرح تحقیق و تفحص از وزارت دفاع

عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح علت طرح تحقیق و تفحص از وزارت دفاع گفت: وضعیت نامناسب پرداخت‌های حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح و عدم شفافیت درآمدی دو علت طرح این تحقیق و تفحص هستند.
تدبیر24:سید مهدی موسوی نِژاد در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به طرح خود برای تحقیق و تفحص از وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بررسی آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: دو دلیل لزوم این تحقیق و تفحص را ضروری می کند وضعیت نامناسب پرداخت های حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح و عدم شفافیت درآمدی زیر مجموعه های حوزه وزارت دفاع و سازمان نیروهای مسلح است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب درباره بازنشستگان نیروهای مسلح افزود: متاسفانه عدم رسیدگی صحیح به بازنشستگان نیروهای مسلح و عدم ارائه خدماتی که منطبق بر حقوق آنها باید ارائه شود، مشکلات خاصی را برای این بازنشستگان به وجود آورده و این از مسائلی است که باید در این تحقیق و تفحص مورد توجه قرار گیرد.

موسوی نژاد در تشریح دلیل دیگر طرح این تحقیق و تفحص تصریح کرد: شرکت ها و مجموعه های اقتصادی که زیر مجموعه حوزه وزارت دفاع و سازمان نیروهای مسلح هستند نیز متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح، دارای مشکلات عدیده ای در حوزه مدیریت و رفتارهای مدیریتی شده اند.

وی افزود: بحث سیاست های حاکم بر این شرکت ها و عدم شفافیت در درآمد زایی و حوزه درآمدی آن‌ها از جمله مواردی است که تا به امروز ابهاماتی داشته که باید مورد بررسی قرار گیرد.

موسوی نژاد تصریح کرد:در کمیسیون و یا در صورت لزوم در زیر مجموعه های کمیسیون از مسئولان این مجموعه ها دعوت به عمل می آید تا دلایل و اظهارات خود را مطرح کنند تا در صورت لزوم ادامه رسیدگی های لازم انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که مستندات کافی در خصوص این مسائل و مشکلات را در اختیار دارد، گفت: مشکلاتی که در خصوص بازنشستگان این وزارتخانه وجود دارد در تمامی شهرستان های کشور گزارش شده و نمایندگان دیگری نیز این گلایه ها را مطرح کرده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: