واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

تکذیب ضرب و شتم یک جانباز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 121 هزار نفر جامعه ایثارگری استان کرمان است و 71 درصد شهدای استان 16 تا 25 سال هستند.
   تدبیر24: سردار"محمدرضا حسنی سعدی" صبح امروزیکشنبه 23 اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 93 با اشاره به 22 اسفند روز شهید با تاکید بر سرکشی مسئولان و مدیران از خانواده‌های شهدا اظهار کرد: آقای رزم حسینی-استاندار- با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس آقای امیرحیدری ایشان را مورد تفقد قرار داده و مقرر شد امور حقوقی بنیاد شهید پیگیر کار ایشان باشد.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در ضرب و شتم این جانباز توسط مشاور استاندار کرمان افزود: آقای امیرحیدری اعلام کردند که مشاور استاندار ایشان را مورد ضرب و شتم قرار نداده است.

حسنی سعدی همچنین گفت: شهدای استان کرمان 6 هزار و 544 نفر هستند و 115 نفر خانواده دو شهید، 18 نفر سه شهید و بعضا خانواده هایی چهار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و بی هیچ چشم‌داشت و توقعی، محکم ایستاده و وفادار به نظام و انقلاب هستند.تنها خواسته خانواده‌های شهدا سرکشی و احوالپرسی از آنهاست و مدیران می‌توانند در سال جدید برای عرض تبریک به این خانواده‌ها سرکشی کنند.

حسنی سعدی با اشاره بررسی و دسته‌بندی 300 وصیت نامه شهید گفت:عمده توصیه این عزیزان، دلسوزی برای کشور، ولایت و رهبری بوده و دغدغه آنها مملکت و انقلاب است که برای ما پیام دارد. 
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: