واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

سرقت‌ میلیونی در نمازخانه ترمینال

سارق کش‌رویی که از مسافران پایانه جنوب تهران حین ورود به نمازخانه سرقت می‌کرد، در آخرین سرقتش از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.
 تدبیر24: سرگرد خلیل لطفی گفت: در پی وقوع چندین فقره کش‌روی و سرقت اموال مسافران در پایانه جنوب تهران که موجی از نارضایتی را بین مسافران به وجود آورده بود، تیمی ویژه متشکل از ماموران تخصصی کلانتری 208 تشکیل و گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح پایانه جنوب تهران فعال شد.

 وی افزود:عملیات تعقیب و مراقبت ادامه یافت تا اینکه ساعت بامداد 24اسفندماه ماموران این یگان هنگام گشتزنی در محدوده نمازخانه مشاهده کردند مردی حدوداً 45ساله درحالیکه كت خود را روی دستانش گذاشته با عجله در بین نمازگزاران در حال ورود به نمازخانه می‌باشد.

سرگرد لطفی با بیان اینکه ماموران به این فرد مظنون شده و او را زیر نظر گرفتند افزود: کارآگاهان کلانتری مشاهده کردند وی درحال ورود به نمازخانه از شلوغی محل استفاده کرده و دستش را در جیب یكی از نمازگزاران فرو برده و یك نایلون مشكی از جیب این مسافر به‌صورت ماهرانه درآورد.

لطفی اضافه کرد: در این هنگام ماموران وارد عمل شده و درصدد دستگیری متهم برمی‌آیند که وی به‌محض مشاهده ماموران كت خود را روی زمین انداخته و متواری شد.

با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و پس از طی مسافتی کوتاه وی دستگیر شد و در بازرسی از او مبلغ دومیلیون و 100هزار تومان از داخل جیب وی به‌دست آمد.

سرگرد لطفی افزود: متهم که خود را شاهرخ معرفی کرد به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

 پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، کشف سایر جرایمش و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: