واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

ازتهدیدهای روسیه علیه ناتو نمی ترسیم

'مایکل فالون'، وزیر دفاع انگلیس روز دوشنبه با بیان اینکه کشورش در تاسیس دو مرکز فرماندهی ناتو به دلیل افزایش نگرانی های امنیتی در منطقه دریای سیاه با رومانی مشارکت خواهد کرد.، افزود: از تهدیدهای روسیه علیه ناتو نمی ترسیم .
 تدبیر24: وزیر دفاع انگلیس روز دوشنبه با بیان اینکه کشورش در تاسیس دو مرکز فرماندهی ناتو به دلیل افزایش نگرانی های امنیتی در منطقه دریای سیاه با رومانی مشارکت خواهد کرد.، افزود: از تهدیدهای روسیه علیه ناتو نمی ترسیم .

وزیر دفاع انگلیس در یک کنفرانس خبری با همتای رومانیایی اش در بخارست، با اشاره به تدابیری که در چارچوب سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اتخاذ می شود، گفت این تدابیر با هدف هجومی اتخاذ نمی شود.

وی در خصوص افزایش سیستم دفاعی رومانی افزود: من رسما اعلام می کنم که یکی از جدیدترین ناوشکن های نیروی دریایی انگلیس، ماه اکتبر میلادی در کونستانسا حاضر خواهد بود؛ این یک ناوشکن دفاعی است.

فالون افزود: ما به همراه رومانی برای اجرای تعهدات سازمان ناتو در ارتباط با افزایش بودجه دفاعی تلاش می کنیم.

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به اظهارات سفیر روسیه در دانمارک که هشدار داده بود، در صورتی که دانمارک به سیستم دفاع موشکی ناتو بپیوندد، کشورش ناوهای جنگی دانمارک را مورد حمله قرار می دهند گفت: نه انگلیس و نه رومانی از تهدیدها علیه کشورهای عضو ناتو نمی ترسیم.

به گزارش منابع انگلیسی ، 'مرکی دوسا' وزیر دفاع رومانی نیز با بیان اینکه از سوی همتای انگلیسی خود وعده همکاری های بیشتر نیروهای انگلیسی را گرفته است، افزود: ما ... متعهد شدیم که رومانی در سطح سیاسی، دو درصد از درامد تولید ناخالص خود را طی دو سال آینده به نوسازی تجهیزات نظامی تخصیص دهد.

گزارش ها حاکی است که در این سفر مایکل فالون با رییس جمهور و نخست وزیر رومانی دیدار داشته است.

پیشتر نیز وزیران دفاع کشورهای عضو ناتو، در تاریخ پنجم فوریه در شهر بروکسل (مرکز اتحادیه اروپا) دور هم جمع شدند تا در خصوص جزئیات سیستم تدافعی ناتو علیه تهدیدهای روسیه و گروه های افراط گرا (داعش)، گفت وگو نمایند.

فالون گفته بود: دولت روسیه ممکن است از همان تاکتیک هایی که در کریمه و هم اینک در شرق اوکراین استفاده می کند، در مورد این کشورها که هم اینک عضو ناتو هستند، استفاده کند.

وزیر دفاع انگلیس عنوان کرد: پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) بایستی آماده برای تهاجم احتمالی از سوی روسیه باشد و ناتو در حال آماده شدن است.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: