واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۹۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

تویوتا دو کارخانه جدید می‌سازد

این نخستین کارخانه تولید خودروی سواری تویوتا در مکزیک خواهد بود. این خودروساز ژاپنی در حال حاضر در مکزیک یک کارخانه کوچک با ظرفیت تولید کمتر از 100 هزار دستگاه پیکاپ تاکوما در سال دارد.
 تدبیر24تویوتا موتور با پایان دادن به توقف سه ساله طرح‌های توسعه ای، حدود 150 میلیارد ین (1.3 میلیارد دلار) برای ساخت دو کارخانه جدید در مکزیک و چین هزینه خواهد کرد.
رویترز در ژانویه گزارش داده بود که این شرکت طرح‌هایی برای ساخت دو کارخانه جدید در این دو کشور دارد و منتظر چراغ سبز از مدیریت ارشد هستند. آکیو تویودا، رییس تویوتا پس از اینکه این خودروساز در دوران پس از بحران مالی جهانی با اشباع ظرفیت روبرو شد، درباره توسعه فعالیت محتاط بوده است.به گفته منابع آگاه، کارخانه‌های جدید ظرفیت تولید سالانه تویوتا را حدود 300 هزار خودرو افزایش می‌دهند که شامل 200 هزار خودرو در مکزیک و 100 هزار خودرو در چین خواهد بود.احیای طرح‌های توسعه تویوتا رقیبانی مانند جنرال موتورز و فولکس واگن را تحت فشار قرار خواهد داد زیرا صنعت خودرو بیش از خودروهایی که می‌تواند بفروشد تولید دارد.
پس از بحران مالی جهان خودروسازان بزرگ برای افزایش ظرفیت تولید تردید داشتند اما اکنون با بهبود تقاضای مصرف کننده در آمریکا و بازگشت آن به سطح پیش از بحران و رشد بازار خودروی چین هر چند بسیار کند، برنامه‌های توسعه ای به دستورکار خودروسازان بازگشته است.
بر اساس گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، کارخانه مکزیکی احتمالا در ایالت مرکزی گواناخواتو ساخته خواهد شد و از ابتدای سال 2019 نسل جدید سدان کورولا را برای بازار آمریکای شمالی تولید خواهد کرد.
این نخستین کارخانه تولید خودروی سواری تویوتا در مکزیک خواهد بود. این خودروساز ژاپنی در حال حاضر در مکزیک یک کارخانه کوچک با ظرفیت تولید کمتر از 100 هزار دستگاه پیکاپ تاکوما در سال دارد.
کارخانه جدید تویوتا در چین که بزرگترین بازار خودروی جهان است در شهر گوانگژو قرار خواهد داشت و با شروع فعالیت در سال 2018 حداکثر 100 هزار خودروی یاریس در سال تولید خواهد کرد.
تویوتا با فروش 10.23 میلیون خودرو در سال 2014 از جنرال موتورز و فولکس واگن سبقت گرفت و مجددا پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد اما پیش بینی کرده است میزان فروش این شرکت امسال کاهش پیدا می‌کند و به 10.15 میلیون خودرو می‌رسد و احتمالا این خودروساز از فولکس واگن عقب می‌افتد و عنوان پرفروش‌ترین خودروساز جهان را به رقیب آلمانی‌اش تسلیم می‌کند.
برچسب ها: تدبیر24 تویوتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا زندیگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
0
چرا این ایران خودرو بجای تولید خودرو پژو فرانسوی های پر مدعا که با برخورد بدتر از گذشته از نظر سیاسی در لوزان سنگ تمام نیز برایمان گذاشتند از شرکت تویوتا که علاوه بر کیفیت و تنوع بالایش و قیمت مناسب جزو پرفروشترین برندهای خودرو در دنیاست دعوت جدی و تشویق آمیز به
عمل نمیاورد؟!ژاپنیهای ملتی پایبند اصول و مودب هستند وخودروسازیشان هم که
جای برای حرف زدن نمیزاره!!!
نظر شما: