واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

دستگیری قاتل پیرزن در ساری

ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران قاتل 33 ساله پیرزن را که با انگیزه سرقت جواهرآلات مرتکب جنایت شد، شناسایی و دستگیر کردند.
 تدبیر24در پی وقوع مرگ مشکوک زنی به نام «صغری ـ ق» در 24 اسفند ماه سال گذشته در یکی از روستاهای حومه ساری، موضوع در دستورکار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات پلیسی با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند مقتوله به علت فشار به گلو و خفگی توسط قاتل یا قاتلان به قتل رسیده است.

ماموران در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات فنی و پلیسی به این نتیجه رسیدند که قاتل یا قاتلان پس از قتل این پیرزن جواهرآلات و طلاجات را به سرقت بردند.

با توجه به بررسی‌های پلیس، شواهد و قرائن موجود ماموران پلیس آگاهی جوانی 33 ساله به نام «ابوالفضل– ر» که فردی بیکار و معتاد به مواد مخدر بوده را به اتهام قتل شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به قتل اظهار داشت که پس از سرقت طلاها در حین تردد در یکی از میادین شهر به گشت پلیس برخورد کرده و از ترس کاپشن خود را که حاوی طلاهای سرقتی بوده در داخل رختکن دستشویی رها کرده و اقدام به فرار کردم.

متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: