واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
بعد از 32 سال

پیکر مطهر شهید سرداری وارد زادگاهش شد

پیکر مطهر شهید حمدالله سرداری پس از 32 سال دوری و گمنامی از شهر و دیار به زادگاهش اردبیل بازگشت تا خانواده او به آرامش خاطر برسند.
تدبیر24: در مراسمی که عصر امروز و در فرودگاه اردبیل برگزار شد، پیکر مطهر شهید حمدالله سرداری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا وارد اردبیل شد تا در میان دستان مردم مؤمن و وفادار این شهر فردا در زادگاهش تشییع شود.
 
این شهید وارسته که در سال 62 و در عملیات خیبر در منطقه مجنون به فیض شهادت رسیده از فرزندان رشید و دلاورمردان این مرز و بوم است که در تبعیت از مولایش امام حسین (ع) خلعت شهادت را پوشیده است.
 
برادر این شهید و از روحانیان برجسته اردبیل گفت: شهید سرداری در نمود ایثار و فداکاری در راه اسلام و وطن و دفاع از این مرز و بوم شهادت را بر ماندن و نظاره‌گر بودن ترجیح داد و با تبعیت از فرمان امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد.
 
حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری افزود: این شهید والامقام اهل ورزش کشتی بود که همواره مروت، فتوت و مردانگی را به عنوان راه و رسم مردان الهی مد نظر داشته و با اخلاق اسلامی، در شهر، دیار و محله خود همواره الگویی برای دیگران بود.
 
سرداری تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم امروز پیکر این شهید وارسته بعد از 32 سال به شهر و دیار خود اردبیل انتقال داده شده تا با حضور گرم مردم فردا تشییع شود.
 
به گزارش فارس، قرار است فردا ساعت 11 صبح از مقابل مصلای اردبیل پیکر مطهر این شهید والامقام به سمت گلزار شهدای قاسمیه اردبیل تشییع و تدفین شده و مراسم شام غریبان این شهید فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد خیرال و مجلس ترحیم این شهید نیز روز پنجشنبه عصر در همین مسجد برگزار شود.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: