واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به کی‌روش گفتم می‌خواهیم بماند

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که هیات رییسه فدراسیون اصرار به ماندن کی روش دارد، اما اگر این مربی پرتغالی نخواهد در ایران بماند باید طبق مفاد قرارداد از تیم ملی جدا شود.
 تدبیر24:  علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت مذاکره با کارلوس کی‌روش به خبرنگاران گفت: با کی‌روش جلسه‌ای داشتیم و من اعلام کردم که فدراسیون کماکان پایبند اجرای قرارداد منعقده با ایشان است و هیات رییسه فدراسیون هم بر اجرای قرارداد تاکید دارد. ضمن این که ما تا شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی 45 روز بیشتر وقت نداریم.

وی افزود: اگر می‌خواستیم کی‌روش را برکنار کنیم، بعد از جام جهانی با او قرارداد نمی‌بستیم. اکنون حدود پنج شش ماه از جام جهانی گذشته است و ما می‌خواهیم که کی روش در تیم ملی بماند، اما اگر ایشان اصرار دارد که جدا شود، باید طبق مفاد مندرج در قرارداد عمل کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: کی‌روش پس از اتفاقات دیروز ناراحت شد و رفت، اما سپس به من ایمیل زد و پرسید که چه کار باید بکند. من هم امروز طی نامه‌ای رسمی به او همین موارد را اشاره کردم و گفتم که از کارش رضایت داریم و طبق مصوبه هیات رییسه می‌خواهیم در ایران بماند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: