واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

کی روش ماندگار شد!

رییس فدراسیون فوتبال ماندن کی روش در ایران را تایید کرد تا مجادله یک ماهه برای رفتن یا نرفتن کی روش به پایان برسد
 تدبیر24:«کی روش در ایران می ماند» این خبری است که می شود از حرف های رییس فدراسیون فوتبال پس از جلسه طولانی مدت اش با کی روش برداشت کرد.خبری که پیش از این بارها پیش بینی شده بود . خبری که نشان می دهد وزارت ورزش امکانات و تدارکات لازم برای تیم ملی فوتبال را فراهم خواهد آورد.

امروز جلسه 3 نفره کی روش ، کفاشیان و وزارت ورزش برگزار شد و برای اولین بار پس از یک ماه اخیر کی روش راضی جلسه را ترک کرد. سرمربی تیم ملی پس از پایان جلسه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به گفتن جملاتی بسنده کرد:« جلسه خوبی بود آقای کفاشیان و حسنی خو اطلاعات بیشتری در اختیار شما خواهند گذاشت» 

استفاده از صفت خوب برای جلسه به پایان رسیده کافی به نظر می رسید . آن هم پس از اینکه مسوولان فدراسیون فوتبال مدعی بودند که کی روش می خواهد از ایران برود. پس از کی روش کفاشیان از جلسه بیرون آمدو گفت که احتمال خروج کی روش ازایران کمتر شده . هر چند حرف های رییس همچنان با سرمربی تیم ملی تناقض داشت اما نتیجه ماندگاری کی روش را تاییدمی کرد. کفاشیان پس از این جلسه گفت که جلسه 3 نفره باید فردا نیز ادامه داشته باشد. 

کفاشیان این صحبت ها را در حالی مطرح کرد که جلسه اول مذاکره با سرمربی تیم ملی مربوط به مسایل کلی بوده و قرار شده در مورد مسائل جزیی هم در نشست فردا صحبت شود. سرمربی تیم ملی پس از جام جهانی اعلام کرده بود که اگر ایران فوتبال می خواهد به جایی برسد باید نگاهش به تیم ملی را تغییر دهد. او هرچند پس از گفتن این حرف با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرده بود اما شرایط مالی فدراسیون فوتبال اجازه فراهم آوردن امکانات برای تیم ملی را نمی داد. 

وزارت ورزش و رییس فدراسیون فوتبال وارد اختلافی مدیریتی شده بودند که در نتیجه این اختلافات فدراسیون فوتبال از مذاکرات مالی برای سال 94 حذف شده بود. حالا وزارت ورزش قبول کرده که با کی روش و کفاشیان پای یک میز بنشیند و در مورد مسائل مالی صحبت کند.

برای فدراسیون فوتبالی که ازمشکلات مالی رنج می برد هیچ چیز بهتر از این نبود و حالا به نظر می رسد که کفاشیان با به میان کشیدن ماجرای خروج کی روش برنده اصلی باشد. عصرایران پیش از این بارها پیش بینی کرده بود که جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران به سادگی انجام نخواهد گرفت.


گزارش «چرا کی روش از ایران می رود؟» و گزارش «کی روش و کفاشیان به خواسته خود رسیدند؟» و گزارش «کی روش به احتمال زیاد در ایران می ماند» نمونه ای از این اخبار از اواخر اسفند تا امروز است. 

رییس فدراسیون فوتبال ماندن کی روش در ایران را تایید کرد تا مجادله یک ماهه برای رفتن یا نرفتن کی روش به پایان برسد.رییس فدراسیون فوتبال در حالی این خبر را منتشر کرد که پس از جلسه بعد از ظهر گفته بود فردا ماندن یا نماندن کی روش مشخص می شود. هرچند سرمربی تیم ملی ماندگار شد اما مذاکرات سرمربی تیم ملی و رییس حراست وزارت ورزش و رییس فدراسیون فوتبال فردا ادامه پیدا خواهد کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: