واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

از نایمخن جدا می‌شوم

مهاجم ایرانی تیم نایمخن می‌گوید که باشگاه قصد فروش او را دارد اما در صورت جدایی هم هرگز این تیم را فراموش نمی‌کند.
تدبیر24: علیرضا جهانبخش پس از قهرمانی با تیم نایمخن در ژوپیلر لیگ و صعود دوباره تیمش به لیگ برتر فوتبال هلند اعلام کرده که این باشگاه قصد فروش او را دارد.

مهاجم ایرانی نایمخن که یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیمش در قهرمانی این فصل ژوپیلر لیگ بود تاکنون توانسته 12 گل برای تیمش به ثمر برساند. حال که نایمخن دوباره به لیگ برتر صعود کرده شانس جهانبخش برای همراهی این تیم کم است چرا که این بازیکن پیش‌بینی کرده باشگاه به دلیل باقی ماندن یک سال از قراردادش، تابستان سال جاری او را به فروش می‌رساند.

جهانبخش در این خصوص گفت: از قرارداد بین من و نایمخن تنها یک سال باقی مانده اما باشگاه قصد فروش من را دارد. پیش از جدایی‌ام می‌خواهم این فصل را که بسیار خوب بوده، به پایان برسانم.

وی که با سایت Voetbal گفت‌وگو کرده، درباره اینکه فصل گذشته دو تیم هیرنوین و خرونیخن با او مذاکره کردند اما در نایمخن ماندنی شد تا با قهرمانی یک فصل فوق‌العاده را پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد: ما یک فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم. هرگز این اتفاقات را در زندگی‌ام فراموش نخواهم کرد. چگونه می‌توانم نایمخن را فراموش کنم؟

به نظر می‌رسد سرمربی نایمخن از جدایی جهانبخش از تیمش ناراحت است. رود برود در این خصوص گفت: بازی کردن بدون علی برای ما امتیاز منفی است. من درباره تصمیم او چیزی نمی‌دانم و از برنامه‌اش بی‌خبرم اما گاهی اوقات دیده‌ام که جهانبخش تصمیمات فوق‌العاده‌ای می‌گیرد. او یک پسر خوب و یک بازیکن با کیفیت و ارتباطش با قهرمانی این فصل ما غیر قابل انکار است.

سرمربی نایمخن به پیشرفت بازیکنانی که در ژوپیلر لیگ درخشیده‌اند اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مردم می‌گویند بازیکنان با کیفیتی در ژوپیلر لیگ حضور داشته‌اند و کیوسکه هوندا هم کارش را از اینجا شروع کرد. اگر علی (جهانبخش) هم به زودی به سطح هوندا رسید که اکنون در میلان بازی می‌کند، تعجب نکنید.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: