واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

گلباران آبهای خلیج فارس

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: فردا؛27 فروردین ماه به مناسبت روز ارتش رژه دریایی و گلبارن شهدای دریایی در خلیج فارس را خواهیم داشت.
تدبیر24منطقه خلیج فارس، دریادار امیرحسین آزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری 29 فروردین توسط امام راحل به عنوان روز ارتش جمهوی اسلامی ایران، افزود: این روز آغاز حیات مجدد ارتش است؛ زیرا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی زمزمه انحلال ارتش از حنجره‌های آگاه یا ناآگاه سر داده می‌شد که امام راحل این بی‌تدبیری را با نامگذاری روز ارتش خاتمه داد.

وی با اشاره به برنامه‌های روز ارتش در هرمزگان افزود: برنامه‌های روز ارتش در هرمزگان همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی آغاز شده و تا 29 فروردین ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: فردا رژه دریایی و گلباران محل شهادت شهدای دریایی و روز شنبه رژه یگان‌های نظامی در سطح شهر بندرعباس انجام می‌شود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: برای گلباران مکان شهادت شهدای دریایی از چند شناور استفاده خواهد شد و 23 فروند یگان شناور نیز در رژه دریایی روز شنبه شرکت می‌کنند.

وی در مورد ناوشکن سهند که در کارخانجات نیروی دریایی در حال ساخت است، اظهار کرد: سامانه راداری و رادارگریزی ناوشکن سهند منحصر بفرد است و این ناوشکن نسبت به دو ناوشکن گذشته(جماران و دماوند) تغییرات ساختاری بسیاری دارد. تمامی تجهیزات اصلی یگان شامل ناوبری، راداری، سلاح، کنترل و جمع‌آوری اطلاعات کاملا بومی‌سازی و توسط مجموعه‌های داخل کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اسکورت دوهزار کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن گفت: از آغاز دزدی‌های دریایی در سال 89 تاکنون دو هزار فروند کشتی از همه کشورها توسط نیروی دریایی ارتش کشورمان اسکورت شدند.

دریادار آزاد افزود: همچنین تعداد 286 درگیری مستقیم با دزدان دریایی، دو مورد رهاسازی کشتی از دست این دزدان توسط این نیرو که برای حفظ منافع ایران در آب‌های بین المللی حضور دارد، انجام شد.
برچسب ها: تدبیر24 خلیج فارس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: