واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

توقیف 9 شناور و دستگیری 39 متجاوز مرزی در استان بوشهر
تدبیر24: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال 9 فروند شناور متجاوز و 39 متجاوز مرزی به محض ورود به آب‌های انحصاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توقیف و دستگیر شدند.

 

به گزارش تدبیر24 به نقل از بوشهر، سردار قلندر لشکری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت دریابانان 3 پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان با 3 هزار و 214 ساعت گشت‌زنی توسط شناور، خودرو، موتورسیکلت و پیاده موفق به توقیف 242 فروند شناور متخلف و 57 دستگاه خودرو در اجرای 24 طرح مختلف اطلاعاتی و عملیاتی شدند که در این خصوص 465 نفر قاچاقچی دستگیر و 260 پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 285 میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این مدت دریابانان این فرماندهی به یاری همه مسئولان و مرزنشینان هم‌استانی و با استفاده از دستگاه اپتیکی‌ و راداری و همچنین گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی تمام نوار مرزی را پوشش صد در صدی داده و اجازه هیچ گونه تحرکی به قاچاقچیان و متجاوزان مرزی ندادند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر در ادامه گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دریابانان غیور این استان با تلاش و پشتکار وصف‌ناپذیر موفق به افزایش 20 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.

لشکری تصریح کرد: مأموران این فرماندهی در شش ماه سال جاری و در راستای اجرای طرح‌های مختلف اطلاعاتی و عملیاتی به جهت جلوگیری از تجاوزات مرزی و همچنین کنترل ورود و خروج کامل قاچاق موفق به افزایش 20 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر بارزترین کشفیات 6 ماهه نخست سال جاری را افزایش 103 درصدی کشفیات سوخت قاچاق نسبت به مدت مشابه با یک میلیون و 172 هزار لیتر به ارزش 35 میلیارد و 160 میلیون ریال و 191 درصدی کشفیات لوازم آرایشی - بهداشتی با کشف 324 هزار قلم دانست.

لشکری افزود: از دیگر کشفیات شاخص این فرماندهی در این مدت کشف 65 هزار برگ پاسور، 4 میلیون و 616 عدد قرص، 3 هزار و 800 کیلوگرم پودر، 11 هزار شربت نیروزا، 23 هزار و 300 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، 14 هزار و 300 کیلوگرم برنج خارجی، 165 هزار نخ انواع سیگار خارجی و 21 هزار و 600 دستگاه انواع لوازم برقی و الکتریکی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: