واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

سرمایه‌گذاری 262 میلیارد ریالی در تأسیسات صنعت توزیع برق سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: پارسال 262 میلیارد و 700 میلیون ریال در تأسیسات صنعت توزیع برق این استان سرمایه‌گذاری شده است.
 تدبیر24سیدمحمد موسوی‌زاده با بیان اینکه 11 هزار و 471 مشترک جدید جذب شده گفت: هم‌اینک افزون بر 341 هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع برق استان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سال قبل 4 هزار و 402 پروژه عمرانی برق‌رسانی در زمینه‌های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی و روشنایی معابر اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه 116 هزار متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوایی در استان ایجاد شده اضافه کرد: احداث 107 هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی از دیگر اقدامات در عرصه خدمت‌رسانی به شمار می‌رود.

موسوی‌زاده یادآور شد: احداث 194 ایستگاه هوایی توزیع برق و دو دستگاه پست زمینی با ظرفیت 25 هزار کیلوولت آمپر و نصب 4 هزار و 754 دستگاه چراغ معابر از فعالیت‌هایی است که در طی سال گذشته به اجرا درآمده است.

وی تصریح‌کرد: در طی سال قبل، شش رزمایش خدمت متعالی با حضور نیروهای عملیاتی و پشتیبانی و پیمانکاران و ناظرین در سطح برخی شهرها و روستاهای استان به منظور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق به اجرا در آمده و 325 هزار کیلو وات ساعت در زمینه خاموشی ناخواسته و تحمیلی به شبکه صرفه‌جویی حاصل شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: