واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

تعلیق صادرات از مرز مهران

رئیس اتحادیه‌ی صادرکنندگان استان ایلام گفت: افزایش تعرفه‌های گمرکی طرف عراقی روند کاری صادرات از مرز بین‌المللی مهران را تعطیل کرده است.
  تدبیر24: «فرج امیدی»  اظهار کرد: در یک هفته گذشته افزایش تعرفه‌های گمرکی طرف عراقی موجب توقف صادرات کالا از مرز مهران به عراق شده است.

رئیس اتحادیه‌ی صادرکنندگان استان ایلام با بیان این‌که برخی تعرفه‌های گمرکی تا 100 درصد افزایش یافته‌اند، خاطرنشان کرد: افزایش تعرفه‌ها باعث شده عملاً فرآیند صادرات به صرفه نباشد.

وی افزود: این افزایش تعرفه‌ها فقط در مهران و چزابه اعمال شده و در سایر مرزهای غربی کشور از این رویه تبعیت نمی‌شود و موجب بروز مشکلاتی برای استان شده که استفاده از تعرفه‌های ترجیحی بین ایران و عراق که معافیت مالیاتی نیز دارند می‌تواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

امیدی با اشاره به این‌که ایجاد کارگروهی برای پیگیری این مشکلات ضروری است، گفت: رایزن ایرانی اصلاً به مرز مهران نمی‌آید و با طرف عراقی رابطه ندارد.

رئیس اتحادیه‌ی صادرکنندگان استان ایلام تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران که دروازه‌ی عتبات عالیات است نیازمند توجه جدی در سطح کشور بوده و نگاه ملی مسئولان را می‌طلبد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: