واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۰۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

عزیمت«کشتی نجات» به یمن

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از بارگیری “کشتی نجات” در بندرعباس خبر داد و گفت: محموله‌ 2500 تنی کمک‌های انسان‌دوستانه هلال‌احمر ایران شامل مواد دارویی، غذایی، ملزومات اولیه و مورد نیاز زندگی و چادر، شنبه از طریق آب‌های خلیج‌فارس برای مردم مظلوم یمن ارسال می‌شود.
 تدبیر24 مهندس علی‌اصغر احمدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات هلال‌احمر ایران برای کمک به آسیب‌دیدگان یمن، اظهار کرد: بر این اساس در دو – سه هفته اخیر محموله‌هایی برای کمک به مردم مظلوم یمن ارسال شد، اما با ممانعت سعودی‌ها پروازهای ایران در یمن فرود نیامد.

وی با اشاره به اینکه برای اعزام کشتی و ارسال محموله 2500 تنی هلال‌احمر ایران با برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس رایزنی‌های لازم انجام شده است، گفت: هم‌اکنون کشتی در بندرعباس در حال بارگیری است و برای اعزام آن با هلال‌احمر یمن و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ هماهنگی‌های لازم انجام شده و به هلال‌احمر عربستان سعودی از طریق ایمیل اطلاعات لازم داده شده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه این محموله انسان دوستانه با کشتی با نام «کشتی نجات» به سمت یمن حرکت خواهد کرد، عنوان کرد: به همراه این کشتی، تعدادی امدادگر و پزشک داوطلب ارائه خدمات انسان‌دوستانه هم به یمن اعزام خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد: کشتی نجات از طریق آب‌های خلیج فارس و دریای عمان در یکی از بندرهای یمن، پهلو گرفته تا مردم مظلوم این کشور بتوانند کمک‌های امدادی لازم را دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
United States of America
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
جالبه
با عربستان هماهنگی شده
چیکارن اونوقت آقایان سعودی؟
یعنی به رسمیت شناختیمشون؟
نظر شما: