واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

لغو پروازی با 175 میلیون تومان خسارت

بازرس انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی گفت: بعد از حدود هشت ماه تبلیغات از جاذبه‌ها و پتانسیل‌های وسیع استان کرمان در کشور عراق و جاافتادن این استان در آژانس‌های مسافرتی اما متاسفانه کار پرواز از عراق به کرمان متوقف شد و هیچ مسئولی از ما حمایت نکرد.
 تدبیر24 مجید دهقانی افزود: بعد از به وجود آمدن مسائل حاشیه‌ای با سازمان حج و زیارت، به ناچار مجبور شدیم با 175 میلیون تومان خسارت پرواز را جمع کنیم در حالی‌که خدماتی که خود آنها به زائران ارائه می‌کنند از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل در استان داشتن مجوز است چراکه با موانع بسیاری در انجام کار مواجه خواهیم شد درحالی‌که افراد زیادی بدون مجوز در حال انجام فعالیت در زمینه برگزاری تور هستند.

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان با بیان اینکه هنوز متوسط ضریب اشغال هتل‌های استان به 50 درصد نرسیده است گفت: به علاوه 14 سال در استان کرمان در زمینه احداث هتل سرمایه‌گذاری نشده است.

سیدعلی معین‌زاده اظهار کرد: نباید مسئله گردشگری و زیارت از یکدیگر تفکیک شوند زیرا تفکیک این دو به استان کرمان بسیار ضربه وارد کرده است.

وی افزود: هشت سال دولت قبل از لحاظ گردشگری کشور و استان کرمان بسیار متضرر شده‌اند اما اکنون به این دولت امیدوار هستیم.

استان کرمان توریست‌های خاور دور را از دست داده است

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان سپس با اشاره به اینکه گردشگری یک زنجیره است، اظهار کرد: در ایام عید امسال ورود گردشگران خارجی به کشور 160 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و این روند در تمامی زمینه‌ها از جمله رونق صنایع‌دستی و... هم اثرگذار است.

معین‌زاده با بیان اینکه هنوز متوسط ضریب اشغال هتل‌های استان به 50 درصد نرسیده است، گفت: به علاوه 14 سال در استان کرمان در زمینه احداث هتل سرمایه‌گذاری نشده است و اکنون به جای منحرف کردن افکار باید اجازه دهیم حداقل بخش خصوصی متوسط اقامت گردشگر را بالا ببرد ضمن اینکه با همکاری اصحاب رسانه مسیر معرفی استان می‌تواند هموارتر شود.

وی افزود: متاسفانه استان کرمان هم‌اکنون توریست‌های خاور دور را از دست داده‌ است اما همین توریست‌هایی هم که از کشورهای آلمان و فرانسه حضور می‌یابند نیاز به تورگردان محلی دارند تا بسیاری از جاذبه‌های استان آنطور که هست معرفی شود اما هنوز در کرمان تورگردان محلی نهادینه نشده است.

معین‌زاده اظهار کرد: کرمان شدیداً نیاز به کسب درآمد ارزی دارد از این رو گردشگر از هر کشوری که وارد شود مفید خواهد بود، بنابراین صدماتی که بخش خصوصی از دستگاه‌های اجرایی خورده است باید جبران شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: