واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

ظرفیت‌ تحول در شرق کشور بالاست

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تحرک کم در تولید و شکوفایی سیستان و بلوچستان را یکی از علل عقب ماندگی استان سیستان و بلوچستان دانست.
  تدبیر24:  منطقه سیستان و بلوچستان محمدسعید اربابی در نشست خبری اظهار کرد: باید کار خود را از بنگاه‌های زود بازده و اشتغال زودبازده با منابع مالی بسیار کم آغاز کنیم تا به شکوفایی کلان در قالب احداث کارخانه تولیدی برسیم.
وی یکی از معضلات استان سیستان و بلوچستان نگاه افراد تحصیل کرده است که به سمت سیستم دولتی رفته و زمینه سرمایه گذاری در استان شکل نگرفته است.
وی مشکلات سرمایه‌گذاری را جدی دانست و با اشاره به میزان بودجه عمرانی کشور برای اشتغالزایی گفت: تنها11درصد این بودجه به استان‌ها تعلق گرفته است.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس تصریح کرد: وظیفه بانک‌ها این است که با منابعی که دارند گردش مالی مربوط به اقتصاد کشور را متحول کنند.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مادی و انسانی برای تحولات در شرق کشور بالاست.
وی تصریح کرد: سیاست بانک‌ها سیاست پولی و مالی است تا منابع در اختیار مردم را برای مدیریت بهتر به سمت بانک‌ها بکشانند و پس از مدیریت دوباره به آن‌ها باز گردانند.

اربابی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی و با بیان این‌که « این شعار وظایف ما را در قبال جمهوری اسلامی چند برابر کرده است» گفت: باید دیدگاه‌های مثبت مسئولین ارشد نظام برای تحرک و پویایی استان سیستان وبلوچستان به عنوان استانی حساس و استراتژیک و همچنین ورود مردم را به منابع مدیریت شده در بانک‌ها در نظر بگیریم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: