واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

کولاک غرفه‌های همراه اول درنمایشگاه کتاب

همراه اول اعلام کرد: این اپراتور که به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌کند مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفت.
  تدبیر24: اپراتور اول تلفن همراه کشور، ۴ غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دارد.

همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، خدماتی مانند فروش سیم کارت دانشجو و تعویض سیم‌کارت‌های معمولی با سیم کارت Usim 4G ارایه می‌کند. ارایه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم‌کارت‌های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکان حاضر در نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها و سرویس‌های نوین همراه اول از جمله برنامه های این اپراتور در نمایشگاه کتاب است.

علاوه بر این بازدیدکنندگان می‌توانند از سرویس «وای فای آفلودینگ» که در نمایشگاه راه اندازی شده است استفاده کنند.

تنها اپراتور حاضر در نمایشگاه امسال، با نصب ۶ آنتن اضطراری، علاوه بر توسعه ظرفیت موجود شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه داشته است. بازدیدکنندگان از طریق مجموعه این آنتن‌ها می توانند از خدمات نسل‌های ۳ و ۴ تلفن همراه استفاده کنند.

همراه اولی‌ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می‌توانند به غرفه‌های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۶ اردیبهشت در مصلی بزرگ تهران ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: