واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۵۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

مسلمان در راه اروپا

محسن مسلمان امیدوار است در فصل آینده لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.
تدبیر24:  مهاجم جوان تیم فولاد امیدوار است بتواند در فصل آینده با حضور در فوتبال اروپا، مسیر پیشرفتش را ادامه دهد و به آرزوهای فوتبالی اش برسد.

محسن مسلمان که در نیم فصل دوم با حضور در ترکیب فولاد توانست روزهای خوبی را به همراه اسکوچیچ تجربه کند در این باره گفت: به جرات می‌ توانم بگویم او یکی از بهترین مربیانی بود که تجربه همکاری با او را داشته ام و نیم فصل خوبی را در کنار آقای اسکوچیچ داشتیم.

وی ادامه داد: فولاد علیرغم مشکلات فراوان تا آخرین روز رقابت سختی را با رقبایش داشت و اگر این مشکلات را نداشتیم مطمئنا مقام بهتری نیز کسب می‌ کردیم. ما باید در بازی آخر با تمام توان برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد و امیدوارم نتایج به نفع ما رقم بخورد.

مسلمان در ادامه درباره فصل آینده و شرایطش گفت: من با انگیزه زیادی در نیم فصل دوم در ترکیب فولاد حاضر شدم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم. دوست دارم برای اینکه پیشرفت داشته باشم فوتبالم را در خارج از ایران ادامه دهم. مسوولان فولاد همکاری و لطف زیادی به من داشتند و از زمان حضورم در این تیم مورد لطف آنها قرار گرفتم.

مسلمان در پایان گفت: امیدوارم آخرین بازی مان برابر صبا با برد ما همراه باشد و این را باید پذیرفت که دیدار سختی در قم پیش رو خواهیم داشت و باید برای کسب سهمیه از تمام توان‌مان در زمین استفاده کنیم. امیدوارم شرایطی نیز اتفاق بیفتد که بتوانم فصل آینده در خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم و از حواشی دور باشیم.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: