واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

مهاجم فولاد جدامیشود؟

 تدبیر24:  مدیر برنامه نانگ درباره ماندن این بازیکن کامرونی در فولاد گفت: هنوز نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا نانگ در فولاد می ماند یا خیر.نانگ بعد از بازی با صبا قراردادش تمام می شود و بازیکن آزاد محصوب می شود.باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما این را باید بگویم گزینه ی اول نانگ برای فصل آینده فولاد خواهد بود.البته تا کنون با وجود علاقه ی سرمربی ومسئولان تیم فولاد هیچ پیشنهادی به نانگ پیشنهاد نشده است و دلیلش را باید از این دوستان بپرسید.

وی در مورد پیشنهادهای دیگر این بازیکن از ایران و خارج از ایران گفت: درباره ی او از سه تیم ایرانی به غیر از فولاد با ما صحبت شده است.البته از کشورهای دیگر نیز پیشنهاداتی دارد.بعد از بازی جمعه آلویس به اسپانیا برای دیدن خانواده اش خواهد رفت و فکر می کنم وضعیت او نهایتا تا 1 ژوئن مشخص شده باشد و معلوم شود او در چه تیمی بازی می کند.

او درباره آمدنش به ایران و اهواز گفت: من برای دیدن وضعیت نانگ به اینجا آمدم.او از وضعیتش در فولاد و اهواز راضی است و من این رضایت را در او دیده ام. البته نانگ بسیار خوشحال است که هواداران فولاد به او لقب "جگوار" داده اند.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24 آلویزنانگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: