واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

حب مجیدی یا بغض قلعه نویی

آنهايي که حالا سنگ فرهاد را به سينه مي‌زنند از حب اين بازيکن نيست، بلکه از بغض قلعه‌نویي است
تدبیر24: طي چند ديدار قبلي استقلال امير قلعه‌نویي پس از پايان ديدارها به عملکرد فرهاد مجيدي انتقاد مي‌کند به شکلي که حالا برخي‌ها اعتقاد دارند قلعه‌نویي بي‌جهت به کاپيتان استقلال گير داده و مي‌خواهد عملکرد او را زير سئوال ببرد.

 

اما با نگاهي گذرا به بازي‌هاي قبلي استقلال متوجه مي‌شويم که سرمربي آبي‌پوشان بي‌جهت از مجيدي انتقاد نمي‌کند زيرا فرهاد مدت‌هاست که آن گلزن هميشگي نيست و فرصت‌ها را يکي پس از ديگري از دست مي‌دهد.

 

سير نزولي مجيدي از دربي آغاز شد. جايي که در دقيقه ابتدايي نيمه دوم، فرهاد با ورود به زمين يک موقعيت تک به تک را به راحتي از دست داد و پس از آن ديگر نتوانست از فرصت‌هايي که در اختيارش قرار مي‌گيرد به شکل مطلوب استفاده کند.

 

البته بايد به اين موضوع اشاره داشت که مجيدي خيلي خوب خود را در موقعيت گلزني قرار مي‌هد و از کمند مدافعان حريف مي‌گريزد ولي وقتي وظيفه اصلي خود يعني گلزني را به درستي انجام نمي‌دهد، ديگر نمي‌شود از او حمايت کرد و قلعه‌نویي هم حق دارد که پس از بازي‌ها مدعي مي‌شود که اگر فرهاد بهتر از موقعيت‌ها استفاده مي‌کرد برنده مي‌شديم.

 

البته به نظر مي‌رسد آنهايي که حالا سنگ فرهاد را به سينه مي‌زنند از حب اين بازيکن نيست، بلکه از بغض قلعه‌نویي است و مي‌خواهند با انتقادات خود سرمربي را روبروي کاپيتان تيمش قرار بدهند. زيرا در اين شرايط مجيدي هم به خوبي مي‌داند که روي فرم ايده‌آل نيست و وقتي فرصت هاي گلزني زيادي را از دست مي‌دهد، شايسته انتقاد سرمربي است.

روزنامه 90
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
1
درست فرهاد گل نزد ولی چند موقعیت 90 درصد هم برای دیگران ساخت که اونها هم نتونستن گل کنن . درضمن فرهاد وقتی تو زمین میره هم به عنوان مهاجم و هم به عنوان بازی ساز بازی میکنه . چند بار هم دیده شده که کار دفاعی هم انجام داده . پس نمیشه به اینصورت ازش انتقاد کرد واقعا منسفانه نیس
نظر شما: