واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

درگیری بازیکنان در پایان بازی دربی/مشت حنیف عمران زاده بر صورت سوشا

 تدبیر24: در دقیقه 90+2 داربی 80 میان امیرحسین صادقی و سوشا مکانی جدال لفظی شدیدی شکل گرفت که با واکنش شدید تماشاگران استقلال همراه بود. آنها با فحاشی به مکانی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و در عین حال محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس هم به نشان اعتراض به سمت مرادی، ناظر داوری دوید.

در دقیقه 94 این دیدار برانکو به شدت از خوردبین بابت تاخیر در تعویض کمندانی و نوروزی انتقاد کرد و از او خواست تا هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد.

پس از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس به زمین مسابقه ریختند و شادی خود را با یکدیگر تقسیم کردند. این خوشحالی از سوی سوشا مکانی خیلی جدی‌تر دنبال شد و این مسئله باعث درگیری فیزیکی میان او و عمران زاده شد در این لحظه هواداران استقلال که به شدت شاکی بودند شروع به سر دادن شعار! کردند که در نهایت با حضور حنیف عمران زاده ماجرا به گونه ای دیگر پیش رفت. مدافع استقلال بعد از اینکه به سمت سوشا رفت، ضربه ای به صورت او زد و درگیری ها بعد از آن شکل گرفت.سوشا که به دنبال جبران این اتفاق بود با دخالت دیگر بازیکنان موفق نشد حرکت عمران زاده را جبران کند.
که با وساطت طرفین این درگیری طولانی نشد. در سوی دیگر این میدان هم میان چند بازیکن دیگر استقلال و پرسپولیس درگیری لفظی جدی‌ای شکل گرفت. در این میان هواداران استقلال به شدت عمران زاده را مورد تشویق خود قرار دادند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: