واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

استقلال بی‎پول را فقط قلعه‌نویی جمع می‌کند

کاظم اولیایی مدیرعامل سابق آبی ها معتقد است استقلال در این فصل فاکتورهای لازم برای موفقیت را نداشت.
 تدبیر24 اولیایی  گفت: باید در مورد انتقاد از استقلال انصاف به خرج دهیم و فاکتورهای موفقیت و عدم موفقیت را مورد بررسی قرار دهیم و دلایل ناکامی تیم را روی دوش یک نفر نیاندازیم. آنچه امسال در استقلال دیده نشد، وجود یک مدیریت ستادی و همچنین کادرفنی بود.

استقلال آتیش زیرخاکستر است
چند ماهه پیش که مسوولین وزارتخانه عنوان کردند ما در مورد پرسپولیس اشتباه کردیم ولی استقلال شرایط خوبی دارد، من می‌ دانستم که استقلال هم آتش زیرخاکستر است. وقتی هسته های مرکزی ورزش حرفه ای و قهرمانی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند، دچار رکود می‌ شوند تاثیر منفی شان را در سایر تیم ها می‌ شود دید. آنچه که سپاهان و فولاد را موفق می‌ کند، ثبات مدیریت و لجستیک است که در سرخابی ها وجود ندارد.

باشگاه های پولدار لیگ دولتی هستند
مجلس 6هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی در نظر گرفته بعد می‌ آید دو باشگاه پرطرفدار و فرهنگی استقلال و پرسپولیس را چوب حراج می‌ زند. من با اصل خصوصی سازی کاملا موافقم اما باید بدانیم که اصل سرمایه های استقلال پرسپولیس همان هوادارانشان هستند که نباید آنها مجانی از دست دهیم. آیا نمی‌ شود از این بودجه مقداری را برای دو باشگاه سرخابی سرمایه گذاری کرد؟ بحث شده داستان شتر، گاو و پلنگ بعضی از باشگاه ها که زیرنظر وزارتخانه های غیرتخصصی هستند، پول دارند و استفاده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سرمایه دولتی ممنوع است. خب، اگر ممنوع است برای همه ممنوع است. همین عوامل است که باعث می‌ شود در کمال تاسف این دو باشگاه دچار بی انگیزگی، مشکلات فنی و حواشی شوند و نتیجه نگیرند. امسال بدترین سال استقلال و پرسپولیس بود.

استقلال بی پول را فقط قلعه‌نویی جمع می‌ کند
من در مورد ماندن یا نماندن قلعه‌نویی به شرط می‌ توانم صحبت کنم که کمیته فنی ای وجود داشته باشد و آیتم های مربی را با توجه به امکاناتی که دارد، مورد انتقاد قرار دهد. واقعیت این است که اگر قرار باشد با همین بودجه جلو برویم، شاید همین آقایان می‌ توانند تیم بی پول را در لیگ سرپا و نیمه جان نگه دارند. اما اگر شرایط مالی بهتر باشد، آن موقع می‌ توانم تصمیم گیری کنیم که چه کسی سرمربی استقلال شود.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: