واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

استرلینگ جانشین ریبری در بایرن

روزنامه بیلد آلمان از رحیم استرلینگ به عنوان جانشین شایسته ای برای فرانک ریبری در بایرن مونیخ سخن به میان آورد و اعلام کرد که بایرن به جذب این مهاجم جوان علاقه دارد.
 تدبیر24 رحیم استرلینگ در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیورپول داشت و بدون شک می توان او را به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب کرد.

این مهاجم جوان بعد از نمایش بسیار خوبی که در لیورپول داشته الان مشتریان زیادی پیدا کرده است. او اعلام کرده که دوست دارد لیورپول را ترک بکند و برای تیم دیگری به میدان رود و هم باعث شد تا شایعه ها درباره تیم بعدی او زیاد شود.

استرلینگ در لیگ برتر انگلیس از آرسنال، چلسی و منچستر سیتی پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد که بایرن مونیخ هم می خواهد وارد این رقابت شود.

روزنامه بیلد آلمان از استرلینگ به عنوان جانشینی شایسته برای فرانک ریبری سخن به میان آورد و تاکید کرد که بایرن مونیخ دوست دارد تا این بازیکن جوان را جذب کند.

ریبری سالهای پایانی فوتبال خود را پشت سرمی گذارد و هنوز سران بایرن نتوانسته اند تا جانشینی شایسته برای او انتخاب کنند. ریبری در فصل جاری تنها در 15 بازی برای بایرن به میدان رفته و یکی از دلایل اصلی ضعف این تیم بوده است.

روزنامه بیلد آلمان نوشت: سران بایرن مونیخ 100 میلیون یورو برای خریدهای تابستانی خود در نظر گرفته اند و با این پول می توانند بازیکنان مورد علاقه خود از جمله استرلینگ را جذب کنند.

بایرن مونیخ در فصل جاری با هدایت پپ گواردیولا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این تیم هرچند در رقابت های بوندسلیگا به راحتی عنوان قهرمانی را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی از دور رقابت ها کنار رفت تا انتقادها از بایرن و مربی اسپانیایی‌اش گواردیولا زیاد شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: