واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

تاکیدترکان برافزایش ظرفیت اقتصادی

مشاور عالی رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ظرفیت روستاهای شهرستان هوراند باید افزایش یابد.
تدبیر24: اکبر ترکان با حضور در شورای اداری شهرستان هوراند افزایش ظرفیت اقتصادی روستاها را عاملی مهم جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان و کاهش معضل حاشیه نشینی در کلان‌شهرها عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی هوراند، ایجاد صنایع تبدیلی این بخش و راه اندازی طرح‌های مختلف کشاورزی را عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان دانست.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز هوراند را از محروم ترین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی دانست و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این شهرستان را خواستار شد.

ارسلان فتحی پور افزود: این شهرستان اراضی و باغات بسیار مستعدی دارد، اما نبود آب کافی برای کشاورزی و شرب ساکنان از مشکلات پیش روی اهالی به شمار می‌رود.

‌فرماندار هوراند ‌نیز استقرار کامل ادارات دولتی در این شهرستان تازه تاسیس را خواستار شد و افزود: پس از 60 سال سبقه بخشداری هوراند دو سال قبل به شهرستان ارتقاء یافته است، اما همچنان از محرومیت به سر می‌برد.

ابراهیم فریاد خواه گفت: تنها 27 درصد از راه‌های روستایی هوراند آسفالت هستند و 30 نقطه حادثه خیز در راه‌های روستایی منتهی به این شهرستان شناسایی شده‌اند که نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: