واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۱۶۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

اراده جدی در موضوع حجاب دیده نمی‌شود/ موضوع حجاب باید ابتدا در خانواده دولت به اجرا در بیاید

امروز در جاهای مختلف کشور از فرودگاه گرفته تا میدان های تهران ، اوضاع حجاب نامناسب است
تدبیر24: منتقدین-  آیت الله یزدی در اجلاسیه سراسری «عفاف، عزت عشق» که در مجتمع یاوران مهدی(عج)قم برگزار شد ، به مسئله بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت : مبارزه با بدحجابی باید از دستگاههای دولتی آغاز شود .
  وی گفت: موضوع حجاب باید ابتدا در خانواده دولت به اجرا در بیاید تا مردم ببیند که دولت هم از خود حرکتی نشان داده است.
 
آیت الله یزدی افزود: با مقاله ، کتاب و قلم زنی نمی توان در موضع حجاب کاری انجام داد ؛ باید همه دستگاهها وارد میدان شوند و برای این موضوع کاری انجام دهند.
 
وی با بیان این که اراده جدی در موضوع حجاب دیده نمی شود ، افزود : امروز در جاهای مختلف کشور از فرودگاه گرفته تا میدان های تهران ، اوضاع حجاب نامناسب است و اگر نیروی انتظامی هم بخواهد وارد عرصه شود و با این مسئله برخورد نمایند ، بعضی ها می گویند کار نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر نیست این دستگاه وظایف دیگری دارد.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت : قوانینی باید در مورد حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شود.
 
آیت الله یزدی افزود: دولت باید به درد جامعه گوش کند و به خواسته های مردم توجه کند خواسته های مردم این است که بدحجابی از بین برود ؛ مردم ، بدحجابی را نمی خواهند، باید با بد حجابی در دستگاه های دولتی مبارزه شود.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم می توانند با بد حجابی و مسائل دیگر در جامعه برخورد کنند، ولی چون تابع دستورات رهبری هستند ، می خواهند این موضوع از سوی دولت پیگیری شود به هر حال این حمایت و همزبانی باید دو طرفه باشد.
 
آیت الله یزدی با بیان این که اگر امروز در جامعه کسی بخواهد نهی از منکر کند ؛ متاسفانه با او مقابله می کنند ، گفت: در دانشگاه های کشور برخی از استادان گرفتار رسومات غربی شده و از ارزش های اسلامی فاصله گرفته اند و جوانان متدینی که وارد دانشگاه می شوند به جای این که بهتر شوند به مرور زمان تدین خود را از دست می دهند.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه برخی در جامعه نسبت به مسائل شرعی مانند حجاب، چندان رغبتی نشان نمی دهند و رعایت نمی کنند و دلایل این بی توجهی به بد حجابی رفاه زندگی، اسباب و وسائل زندگی و رسانه ها می باشند و در کنار آن بیگانگان نیز با تبلیغات وسیع خود توانسته اند موضوع حجاب را بی ارزش جلوه دهند.
 
آیت الله یزدی با اشاره به اینکه برخی با ضروریات دین در جامعه بازی می کنند گفت: برگزاری همایش ها ، اجلاسیه ها هیچ دردی از جامعه را درمان نخواهد کرد .

منبع:نسیم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
بهتر است برای تحقق نتیجه فرمایشات جناب آقای یزدی در مورد "حجاب اجباری یا اختیاری" نظرسنجی شود. هرچند در مورد کادر دولتی وحکومتی اجبار بودن مشکل خاصی ایجاد نمیکند ولی در مورد جامعه دورویی، نفاق و مشکلات روانی و رفتاری ناشی از آن محرز است.
بهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
1
سلام علیکم حاج آقا

چرا شما نگران عدم وجود اراده ی جدی علیه ربا در سیستم اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستید که بیش از ده آیه به صراحت آن را مذمت کرده است و همه ی توجهتان به مضمون حجاب است که تنها در سه ایه با کلمات تآویل برانگیز ( تبرج و جلباب ) به آن پرداخته شده است .
هم کمیت آیات هم کیفیت خطاب آیات ، اولویت های قرانی را نشان می دهد .
آیا مطلب جور دیگری است و حقیر به درستی متوجه نمی شوم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
1
با سلام هر سال و ماه در مورد حجاب بحث مبشود و کلی هم چادر مشکی از خارج وارد و پولش بجیب عده ای میرود ولی هنوز هم ول نمی کنید جلو رشوه خواربهای ادارات و ظلم به مردم را بگیرید میبایستی جلو اختلاسهای میلیاردی را میگرفتید جلو بورسیهای غیر قانونی و هدایای ان چنانی را میگرفتید جلو تجاوزهای مختلف و بخور بخورهای ان چنانی را میگرفتید یکبار هم دنبال ان کارها باشید به قول اقای زیبا کلام یودجه های فرهنگی 6 هزار میلیاردی کجا خرج میشود که این چنین شده است چرا تلبسل الحق بالباطل میکنید چرا اتامرونالناس بالبر و تنسون انفسکم را اجرا میکنید چرا تودالامات را اجرا نمیکنید چرا لم تقولون مالا تفعلون مبکنید از لا یومنون بالاخرت زینا لهم اعمالهم جدا شوید از یکنزون ذهب و الفضه جدا شوید از الهاکم التکاثر جدا شوید مردم در فقر و گرسنگی و بی کاری به سر میبرند مساکین و یتیمان بی پناه هستند که قران نرسیدن به انها را برابر یکذب بالدبن دانسته جلو پارتی بازبها را بگبرید اگر راست میگوئید وووووو السلام علینا و علی عباداله الصالحین و العاقبت للمتقین
نظر شما: