واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

برخی شاید شب‌ها به تمرین تیم ملی می‌آیند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی خانه بی در و پنجره است که ورود همه به آن آزاد است. او ابراز امیدواری کرد فدراسیون فوتبال به وعده‌هایش عمل کند.
تدبیر24 کارلوس کی‌روش در چهارمین روز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی 2018 روبه‌روی خبرنگاران نشست و ضمن توضیحاتی درباره برنامه‌های تیم ملی، پاسخگوی سوالات آنها شد.
کی‌روش گفت: از این که الان در خدمت شما هستم و می‌توانم به سوالات شما بعد از برگزاری یک مینی کمپ پاسخ دهم خوشحالم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است جوانان حاضر در تیم ملی در روند بازی‌های جام‌جهانی بیشتر بازی کنند یا باز هم قرار است از ترکیب قدیمی استفاده شود، اظهار کرد: راجع به آینده باید بگویم که هیچ چیز دست ما نیست اما مانند همیشه تیم ملی را به خانه بی‌در و پنجره‌ای تشبیه می‌کنم که ورود همه به آن آزاد است. طبق نظر شخصی من دو فاکتور برای دعوت به تیم ملی لازم است. یکی کیفیت فنی – شخصیتی بازیکن و دیگری این که یک بازیکن باید در داخل و خارج از زمین قابلیت حضور در تیم ملی را اثبات کند. برنامه‌ای که پشت سر گذاشتیم به این منظور بود که نشان دهیم نظارت نزدیکی بر لیگ داشتیم و البته وظیفه ماست تا به بازیکنان فرصت دهیم تا قابلیت‌هایشان را اثبات کنند. مطمئنا تصمیم‌ها به گونه‌ای اتخاذ می‌شوند که در نهایت 24 تا 25 بازیکن را به عنوان بخشی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی خواهیم داشت.

کی‌روش با اشاره به این که این گروه از بازیکنان به عنوان بازیکنان برتری هستند که در این فصل لیگ برتر حضور داشتند، گفت: باید بتوانیم در هر فرصتی از لیگ این زمان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم با آنها کار کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به وعده‌هایی که فدراسیون فوتبال به او داده است، گفت: امیدوارم طبق قول‌هایی که به من داده‌اند حمایت‌های مالی لازم را انجام دهند. احتیاج داریم که اردوهای متعددی را برگزار کنیم و بازی‌های دوستانه متعددی داشته باشیم. این فرصت اگر به بازیکنانی که هم‌اکنون در تیم ملی حضور دارند داده شود، آینده روشنی را در مسیر جام جهانی 2018 خواهیم داشت.

کی‌روش ادامه داد: متاسفانه یک سری از بازیکنان که در تیم‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و نفت حضور دارند، نتوانستند در این اردو در اختیار تیم ملی قرار بگیرند اما به صورت بسیار نزدیک از طریق کادر فنی تیم ملی زیر نظر هستند.

سرمربی تیم ملی درباره آماده نبودن کمپ تیم‌های ملی و شرایط مطلوب ورزشگاه دستگردی برای تمرین‌های تیم ملی عنوان کرد: زمانی که بهترین بازیکنان را دور هم جمع می‌کنید باید شرایط چه برای بازیکنان، چه کادر فنی و چه اصحاب رسانه به بهترین شکل فراهم باشد. جا دارد از صمیم قلبم از مسئولان محترم ورزشگاه دستگردی تشکر کنم که همکاری لازم را انجام دادند تا بتوانیم در اینجا تمرین‌های تیم ملی را برگزار کنیم. آرزو دارم این رابطه خوب میان ما و مسئولان مربوطه پایدار باقی بماند. جالب است که بگویم 4 سال پیش هم معتقد بودم که امکانات دستگردی برای تیم ملی تا زمانی که کمپ تیم‌های ملی آماده نشده مناسب است.

وی در واکنش به سوالی درباره حضور مربیان داخلی در تمرین‌های تیم ملی و این که آیا او تمایل به رخ دادن این اتفاق دارد یا نه اظهار کرد: راجع به حضور مربیان در تمرین تیم ملی باید بگویم که 4 سال است در اینجا حضور دارم. در این 4 سال درهای تمرین تیم ملی به روی دست‌اندرکاران ورزش، مربیان، پیشکسوتان و همه اهالی فوتبال باز بوده است. حتی یک بار هم نشده که کسی بخواهد به تمرین تیم ملی بیاید اما این اجازه به او داده نشده باشد. اگر شخصی بر خلاف این چیزی که من گفتم مطلبی را مطرح کرده، صحبتی بی‌پایه و اساس کرده است. البته این را هم بگویم که 90 درصد تمرین‌های ما صبح و بعدازظهر است. شاید آنهایی که می‌گویند تمرین تیم ملی روی ما بسته است، شب به تمرین می‌آیند. طبیعتا آن موقع ما خوابیم و باید کمپ تیم‌های ملی را ترک کرده باشیم. همان طور که گفتم چون تمرین‌های ما صبح و بعدازظهر است احتمالا این افراد آن موقع خواب هستند. به همین دلیل نتوانستند به تمرین بیایند (با خنده).

ادامه دارد ...
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: