تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۱۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

رژیم صهیونیستی سامانه "گنبد آهنین" را به عربستان پیشنهاد داد

روزنامه رای‌الیوم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سامانه "گنبد آهنین" را به عربستان برای حمایت از مرزهایش پیشنهاد داده است اما ریاض این پیشنهاد را رد کرده است.
 تدبیر24:  روزنامه رای الیوم -چاپ لندن- به نقل از منابع آگاه غربی اعلام کرد که طرف‌های عربستانی طی نشست‌های اخیر در سفارت آمریکا در امان پیشنهاد دریافت سامانه گنبد آهنین از اسرائیل را گرفتند اما این پیشنهاد را رد کردند.

به گزارش این منابع اسرائیل این پیشنهاد را به عربستان داده تا ریاض بتواند از مرزهای خود با یمن در برابر حملات انصارالله (حوثی‌ها) محافظت کند.

سپر گنبد آهنین، سیستم دفاع ضد موشکی پیچیده‌ای است که می تواند راکت و حتی گلوله‌های توپ‌ شلیک شده را ردیابی و منهدم کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اوایل آوریل گذشته از اتخاذ اقداماتی برای ارتقای سامانه دفاع موشکی با مشارکت آمریکا خبر داده بود.

کنگره آمریکا اخیرا با کمک نظامی فوری به مبلغ بیش از 700 میلیون دلار به ارتش رژیم صهیونیستی برای توسعه سامانه‌های ضدموشکی و شناسایی تونل‌های مقاومت در نوار غزه، موافقت کرده بود که 474 میلیون دلار از این مبلغ به توسعه سامانه‌های ضد موشکی "گنبد آهنین"، "صولجان" و سامانه ضدموشکی "هیتس" اختصاص دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
1
بهتر است بگویید آبکش آهنین
نظر شما: