واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

تبریک بلاتر به سپاهان

رییس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام خود به تیم سپاهان تاکید کرد که همچنان به کار خود ادامه داده و پیشرو این راه موفقیت باشد.
 تدبیر24 جوزف سپ بلاتر - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام ارسالی خود به تیم فوتبال سپاهان در راستای قهرمانی چهاردهمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:

کسب عنوان قهرمانی در سطح فوتبال کشور فرصت فوق العاده‌ای است که عملکرد خوب تیم را به همگان نشان می‌دهد و در همین راستا تبریک صمیمانه من را از سوی تمام خانواده فوتبال به تیم سپاهان در راستای عملکرد خوبی که داشت، پذیرا باشید.

می‌دانم که در پس این موفقیت، باورها و تلاش‌های تمام دست‌اندرکاران مجموعه است. این پیروزی حاکی از یک روحیه تیمی حقیقی است و تجمید و ستایش سزاوار افرادی چون بازیکنان، مربیان، اعضای کادر فنی، پزشک و به ویژه هواداران وفادار سپاهان است.

فوتبال ثابت کرده که بیش از هر زمان دیگر از مرزهای سنتی فراتر رفته و عاملی برای توسعه محسوب می‌شود. همچنین باعث اقتدار هر چه بیشتر بازیکنان در سطوح مختلف در راستای توسعه توانایی‌های فردی، درک تاکتیکی و پویایی شخصی و در نهایت تقویت روحیه تیمی نیز می‌شود. در حقیقت فوتبال، مدرسه‌ای است برای زندگی. من به همه و به ویژه جوانان امروز اعلام می‌کنم که بازی فوتبال به صورت دوجانبه هم از لحاظ اجتماعی و هم فردی منفعت زیادی خواهد داشت.

به گزارش فدراسیون فوتبال؛ در پایان به تیم سپاهان تاکید می‌کنم که همچنان به این روند ادامه داده و پیشرو این راه موفقیت باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: