واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۱۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

دانشگاه فني و حرفه اي حمايت دولت و مجلس را مي طلبد

معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم نمايشگاه دستاوردهاي دانشگاه فني و حرفه اي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: فضا براي به نمايش گذاشتن تمامي محصولات بسيار كم بود بنابراين هم دولت و هم مجلس بايد براي اين گونه مراكز سرمايه گذاري كنند
 تدبیر24معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم نمايشگاه دستاوردهاي دانشگاه فني و حرفه اي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: فضا براي به نمايش گذاشتن تمامي محصولات بسيار كم بود بنابراين هم دولت و هم مجلس بايد  براي اين گونه مراكز سرمايه گذاري كنند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي دانشگاه فني و حرفه اي كشور، وحيد احمدي معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم، در حاشيه افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي دانشگاه فني و حرفه اي با بيان اينكه دانشگاه فني و حرفه‌اي گستردگي زيادي دارد، گفت: اين دانشگاه به كارآفريني بسيار نزديك است و با توجه به اينكه وزارت علوم بر توسعه مراكز رشد در دانشگاه‌ها تاكيد دارد براي راه‌اندازي مراكز رشد در دانشگاه فني و حرفه‌اي نيز قطعا مجوز مي‌دهيم.
احمدي خاطرنشان كرد: ابعاد نمايشگاه به خاطر اينكه در نمايشگاه  مجلس برگزار شد و اينجا نيز فضا بسيار كم است دانشگاه  فني و حرفه اي نتوانسته همه دستاوردها و محصولات خود را به نمايش بگذارند اما در همين حد نيز بسيار ارزشمند بود و مي تواند تصويري از فضا فني و حرفه اي را در كل كشور براي نمايندگان به نمايش بگذارد.
وي افزود: به نظر من اين نمايشگاه  قدم بسيار مثبتي است كه اميدواريم  اين مركزعلمي بتواند در بحث نرم افزاري نيز در فضاي مجازي و در سامانه خود فعال باشد تا افراد بتوانند وارد سيستم بشوند و بسياري از كارهايي كه نمي توان در اين گونه نمايشگاه ها و فضاها عرضه شود را ببينند.
احمدي گفت: بنابراين دانشگاه فني و حرفه اي وقتي بايد در سطح بالا و به عنوان يك دانشگاه ظاهر مي شود و ما نيز اين انتظار را داريم هم دولت و هم مجلس بايد براي اين گونه مراكز سرمايه گذاري كنند تا هرچه بهتر و مفيد تر در سطح آموزش عالي ارتقا پيدا كند.
وي با بيان اينكه ايجاد اشتغال، ايجاد فضاي كار و فضاي فعاليت براي دانشجويان كه مي خواهند وارد فضاي كار شوند موثر است، تصريح كرد: هدف اين است كه مراكز رشد با بستر و حمايت دولت راه‌اندازي شده و سپس به صورت خصوصي ادامه حيات دهد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
با درود
توجه مسیولین محترم را به چند نکته ی اساسی جلب می نمایم:
1.تعداد قابل توجه دانشکده های فنی و حرفه ای در سراسر کشور
2. تعداد دانشجویان تحت پوشش
3.تنها دانشگاهی که فارغ التحصيلان هنرستان های فنی وحرفه آیی کشور را پوشش می دهد
4.این دانشگاه با نیروهایی که نزدیک به چند دهه از خدمت شان را در این دانشکده ها گذرانده اند اداره گردیده است.
بنابر این اولین اولویت بها دادن به نیروهای انسانی است که در این چند دهه، فعالیت آموزشی خود را در این مراکز سپری نموده اند و تجربه و تخصص آنها مطمئنا در پیشبرد اهداف آموزشی و فنی و حرفه ای این دانشگاه در آینده موثر است.این نیروها که تحت عنوان مدرس فعالیت نموده اند در این چند دهه بدون آنکه برنامه ریزی علمی دقیقی از بالا دست به اجرا در آمده باشد خود توانسته اند با کسب تجربه مفید این دانشگاه عظیم را حتی بدون پشتیبانی منابع وزارت علوم در سابق اداره نمایند .با سپاس
نظر شما: