واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

نبض طبیعت در تابلوهای آبرنگ

«لادن مشیرفاطمی» نمایشگاهی از آثار نقاشی‌اش با عنوان «نبض طبیعت» را برپا می‌کند.
 تدبیر24:  مشیرفاطمی در این نمایشگاه آثار آبرنگ خود را که بیشتر از طبیعت و طبیعت بی‌جان سرچشمه گرفته‌اند، به‌نمایش می‌گذارد.

این هنرمند نقاش درباره‌ی آثارش گفت: زندگی را دوست دارم چون وجود آفریدگارم را در همه‌چیز حس می‌کنم. آن نبضی که همه را در دنیا به‌وجود آورده و به تمام عناصر جان بخشیده را دوست دارم. این تپش را در همه جا حس کردم و همیشه این حس زیبا را به نقاشی‌هایم منتقل می‌کنم.

او ادامه داد: همیشه تکنیکم آبرنگ بوده، زیرا آب به من آرامش و رهایی می‌دهد و عاشق رنگم چون پر از صداقت و خلوص است و در آبرنگ تمام آن‌ها را یک‌جا دارم. چهار حس آرامش، رهایی، صداقت و خالص بودن در این آثار موج می‌زند.

این هنرمند همچنین بیان کرد: در این نمایشگاه 32 تابلو دارم که در سبک‌ها و اندازه‌هایی متفاوت هستند. در جاهایی از رنگ طلایی استفاده کردم، چون این رنگ برایم نور الهی را تداعی می‌کند و این نور همیشه در زندگی‌ام جاری بوده، چه در شادی و چه در غم. بیشتر کارم طبیعت است، چون عاشق عناصر وجودی طبیعت در تمام فصل‌ها هستم.

لادن مشیرفاطمی متولد 1355 و فارغ‌التحصیل رشته ارتباط تصویری (گرافیک) است. او از شاگردان زنده‌یاد جمال‌الدین خرمی‌نژاد و بهمن نیکو است. این هنرمند دیپلم افتخار نمایشگاه بزرگداشت استاد علی‌اکبر صنعتی، شرکت در دومین و سومین نمایشگاه نقاشی بانوان ایران (تجلی احساس) و حضور در گالری‌های «والی» و «مژده» را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه این هنرمند از 22 خرداد به مدت یک هفته از ساعت 16 تا 20 در گالری عقیلی به نشانی شهرک غرب (قدس)، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، شماره 12 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
برچسب ها: تدبیر24 مشیرفاطمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: