واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

ذرات معلق در هوای زاهدان به 8 برابر حد مجاز رسید

 تدبیر24: طوفان شنی که از شب گذشته در شمال سیستان و بلوچستان بر شدت آن افزوده شده و امروز شرایط هوا در این منطقه را به حالت بحران رسانده است، حالا به زاهدان رسیده و میزان ذرات معلق گرد و خاک در این شهرستان را به هشت برابر حد مجاز رسانده است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اکنون سرعت باد در زاهدان به بیش از 30 کیلومتر در ساعت رسیده ولی کیفیت هوا به سبب انتقال ذرات معلق در هوای زابل به زاهدان و نواحی مرکزی، کیفیت هوا در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

علی ملاشاهی ادامه داد: امروز میزان ذرات معلق در هوای زاهدان به 1256 میکروگرم بر مترمکعب یعنی هشت برابر حد مجاز رسیده و دید افقی در منطقه فرودگاهی زاهدان را به 1200 متر کاهش داده است.

به گفته‌ی ملاشاهی، اکنون میزان دید افقی در شهرستان‌های مرکزی استان نیز کاهش یافته است.

پیش از این غلامحسین عابدی -رئیس اداره هواشناسی زابل- به خبرنگار ما گفته بود که کیفیت هوا در شهرهای شمالی استان در شرایط بحرانی و خطراناک قرار گرفته است به‌طوری‌که میزان غلظت ذرات معلق در هوای سیستان به 3924 میکروگرم بر متر مکعب یعنی 25 برابر حد مجاز رسیده است.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی امروز از شدت طوفان در زابل کاسته می‌شود و از اوایل فردا وزش باد متوسط در این منطقه در جریان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: