واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۲۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
حمید رسایی نماینده تهران

مراسم غبار روبی از سفارت آمریکا!

آقای فانی البته اعلام کرد که در خصوص برنامه ۱۳ آبان و نقش آموزش و پرورش در آن هیچ دستورالعمل ویژه ای از سوی ریاست جمهوری اعلام نشده و با توجه به . . .

تدبیر24 : چند روز قبل جناب آقای فانی، سرپرست محترم آموزش و پرورش با دعوت کمیسیون اصل ۹۰ به این کمیسیون آمدند و در خصوص مسائل آموزش و پرورش با اعضای کمیسیون صحبت کردند. بنده در کنار طرح موضوع لزوم حمایت از  نوشت افزارها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و موضوع غفلت از بازی های مخرب کامپیوتری در مدارس و کتاب های درسی، یکی از سئوالاتی که از ایشان در این جلسه پرسیدم نحوه برخورد آموزش و پرورش با روز ۱۳ آبان و موضوع روز ملی مبارزه با استکبار بود.

بعد از مکالمه نابجای تلفنی آقای روحانی و اوباما و فضاسازی رسانه های جریان سازش در داخل کشور در خصوص پایان مخاصمه آمریکا با ما  از یک طرف و پیگیری پروژه حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط آقای هاشمی رفسنجانی که با تحریف سخنان و مواضع امام راحل (ره) کلید خورده بود، بسیاری از مردم که غرور ملی شان را لکه دار می دیدند، اعتراض خود به این تماس و تابوشکنی را  در قالب پیامک های طنزآمیز بین خود رد و بدل می کردند که یکی از آنها را برای آقای فانی خواندم : "مراسم غبار روبی از سفارت شیطان بزرگ روز ۱۳ آبان امسال با گرامیداشت یاد شهید آبراهام لینکن در محل این سفارت خانه برگزار می شود. سخنرانان : اکبر آقا و حاج حسین اوباما و مداحی جنیفر لوپز، هیئت رزمندگان اسلام ناب آمریکایی - غرب تکزاس / اطلاع رسانی به دوستان فیسبوکی." این پیامک و موارد مشابه دیگر آن هر چند ظاهری طنز دارد ولی در حقیقت اعتراض به همان حرکت های نابجا  و عاقبت استمرار این تصمیمات غلط است. 

آقای فانی البته اعلام کرد که در خصوص برنامه ۱۳ آبان و نقش آموزش و پرورش در آن هیچ دستورالعمل ویژه ای از سوی ریاست جمهوری اعلام نشده و با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری حتما تغییری در برنامه ۱۳ آبان و شعارهای آن داده نخواهد شد بلکه این وزارتخانه و نهادهای دولتی دیگر، پرشورتر از سال های قبل به استقبال شعار مرگ بر آمریکا خواهند رفت. 

الحمدلله با جملاتی که آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی گفت و اعلام کرد که ملاقات طولانی وی با جان کری و همچنین مکالمه تلفنی آقای روحانی و اوباما مصداق جمله رهبری انقلاب مبنی بر اقدامات نابجا در نیویورک بوده، بی شک ۱۳ آبان امسال دیدنی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
1
7
حرفهای این افراد از نظر اکثریت مردم هیچ ارزشی ندارند لذا استدعا دارم بی جهت این افراد کوتوله را بزرگشان نکنید و نشر ندهید اینان با هر وسیله ی ممکن بدنبال این هستند که خودی نشان دهند و شما با نشر مطالب بی منطق آنها به کمک آنها رفته اید
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
2
رسایی، کوچک زاده، کوثری، زاکانی و .... دیگه تموم شدند مجبورند برای عرض اندام از اینجور حرفها بزنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
0
قران کریم فرموده اند واقصد فی مشیک واغضض من صوتک
نظر شما: