واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

کشاورزی دانش‌بنیان، نیاز امروز کشور

استاندار ایلام با بیان این‌که اولویت سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی باید مهندسی‌سازی فرآیند تولید باشد، گفت: نیاز امروز کشور کشاورزی دانش‌بنیان است.
 تدبیر24:  «محمدرضا مروارید» در نشست اعضاء سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی استان اظهار کرد: با توجه به بحران‌های زیست‌محیطی و مشکلات کم‌آبی باید از پتانسیل‌های سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی در توسعه‌ی کیفی تولیدات کشاورزی بهره برد.

وی با بیان این‌که نقش کارکردی این سازمان بخصوص در ارتباط با مسأله اشتغال و بیکاری هم‌چنین ارتقاء دانش فنی کشاورزی استان بسیار مهم و حائز اهمیت است، با تأکید بر آموزش و افزایش مهارت‌های کاربردی دانش‌آموختگان این حوزه، تصریح کرد: نیاز امروز کشور و به‌تبع آن استان به کشاورزی دانش‌بنیان به‌شدت احساس می‌شود از این‌رو سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی باید با بازنگری در سیاست‌ها و برنامه‌ها کاری خود ضریب نفوذ مهندسین در عرصه‌های کشاورزی را در راستای برطرف کردن مشکلات کنونی افزایش دهد.

استاندار ایلام با اشاره به وجود 2700 تحصیل‌کرده بیکار عضو سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی در استان گفت: برای اشتغال اعضاء سازمان باید راه‌حل‌های جدیدی ارائه شود و ما از هرگونه طرح و ایده‌ای که فرصت‌آفرین باشد و به مسأله اشتغال کمک بکند حمایت می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: