واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

امنیت در ایران مبتنی بر اعتقادات مردم است

وزیر کشور تصریح کرد که امنیت در ایران مبتنی براعتقادات مردم است.
 تدبیر24:  عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه طلایه داران تبلیغ که در بجنورد برگزار شد، افزود: اولین موضوعی که در حال حاضر در حوزه منطقه ای با آن مواجه هستیم مباحثی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب حمایت های سیاسی، مالی، تسلیحاتی و تبلیغاتی جریان های انحرافی را با تشکیل گروه هایی همچون القائده و داعش حمایت می کند.

وی افزود: آمریکا با همه روش هایی که می توانست با انقلاب اسلایم مبارزه کرد و در نهایت با جریان بیداری اسلامی مواجه شد، در حقیقت آن ها تلاش های بسیاری کردند اما جواب نداد، و مردم به فطرت خود بازگشتند.مردم از ظلم خسته شده اند و آزادی، آزادگی و عزت خود را در اسلام یافتند.

وی ادامه داد: مردم منطقه روس و شوروی را که عدالت را نوید می داد، تجربه کردند و از سوی دیگر غرب را نیز تجربه کرده تا آزادی و رفاه برای آن ها اتفاق افتد اما به نتیجه ای نرسیدند، بنابراین به اسلام روی آوردند.

رحمانی فضلی اظهار کرد: دشمنان با مشاهده تحولات منطقه ای، در نهایت به حربه قدیمی انگلیسی ها مبنی بر اینکه دین علیه دین و مذهب علیه مذهب روی آوردند و گروه های خطرناکی همچون داعش را به وجود آوردند.

وی توضیح داد: دشمنان در این راستا سه بسته را دنبال می کند که یکی از آن ها فقر است، و آن ها هر کسی که فقیر باشد را با پول آمریکا و نفت عربستان می خرند.

وی بیان کرد: دومین بسته جهل است که آنان از جهل مردم با تبلیغات و فریب، سوء استفاده می کنند و خودشان را حامی و ناجی مردم بیان می کنند.

وزیر کشور بسته سوم را تعصبات بیان کرد و گفت: رهبران آنان افرادی متعصب هستند و تعصب سختی نسبت به آموزه های دینی دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما با یک گروه ساده مواجه نیستیم، افزود: این گروه دارای ایدئولوژی است و از بستر مذهبی، دینی، تعصبات جاهلی مسلمانان استفاده می کند و در کنارش پول و سلاح دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: