واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

"دودهک" مشتاق میزبانی تورهای گردشگری

 تدبیر24: رییس شورای روستای دودهک دلیجان پتانسیل این روستای را جهت تبدیل شدن به یک منطقه گردشگری مطلوب ارزیابی کرد.

محمدتقی یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، نزدیک بودن این روستا به جاده اصلی را یک موقعیت مناسب برای دودهک دانست و گفت: با توجه به نزدیکی این روستا به غار نخجیر، آبگرم محلات، منطقه تاریخی خورهه و سرچشمه محلات می‌توان دودهک را یک پایلوت گردشگری در نظر گرفت.

وی به ایجاد دریاچه مصنوعی با استفاده از آب رودخانه‌ اشاره و بیان کرد: دو هزار متر دریاچه در کنار فضاسازی ایجاد شده باعث استقبال مردم از فضای محدوده این دریاچه شده است.

رییس شورای روستای دودهک عبور مسافران تهران، قم و اصفهان را از جاده کناری این روستا یک فرصت جهت جذب گردشگر ارزیابی و عنوان کرد: ایجاد امکانات رفاهی مطلوب و معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این روستا از جمله کاروانسرای شاه عباسی و پل تاریخی سبب جذب گردشگر خواهد شد.

یاوری این اقدام را یک مقدمه جهت معرفی دیگر جاذبه‌های منطقه عنوان و بیان کرد: به این واسطه می‌توان تورهای گردشگری یک روزه جهت بازدید از مناطق گردشگری مذکور با شروع از روستای دودهک به راه انداخت که این امر سبب ایجاد اشتغال و درآمد نیز خواهد شد.

وی گریزی به جشنواره میراث کهن در کاروانسرای شاه عباسی این روستا که روز جمعه 24 خردادماه با حضور استاندار برگزار شد زد و افزود: این کاروانسرا با مساحت 4200 متر و استحکام بنا نیاز به امکانات اولیه مانند برق، آب و گاز دارد که بتوان از آن بهره‌برداری کرد.

رییس شورای دودهک راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این مجموعه را از جمله اقدامات قابل اجرا در کاروانسرا عنوان و بیان کرد: نیازهای این روستا و نیز قابلیت تبدیل شدن آن به شهر در قالب درخواستی به استاندار اعلام شد و امیدواریم در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: