واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۲۹۲
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
یادداشت فعال رسانه ای دولت سابق در حمایت از مواضع رئیس جمهور یازدهم

دكتر روحاني منادي نظام مردم نهاد

همه مردم خوب می دانند که رییس جمهورشان آنچنان برای رای و نظر آنها ارزش قائل است که با تمام وجود و با تمام صداقت همه مسائل را برایشان تشریح خواهد کرد و هرگز دانش و درک آنها را دستکم نمی گیرد. . .

تدبیر24 : امیرطاهر حسین خان که از نیروهای نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی در دولت گذشته به شمار می رود و پیش از این سابقه سردبیری روزنامه شهروند و گسترش صنعت و حضور در شرکت بازنشستگی صنایع مس را در دوران عبدالرضا داوری در کارنامه دارد پس از سال ها دفاع همه جانبه از دولت احمدی نژاد و حضور در کنار مشایی این روزها از مسئولیت های خود کنار رفته است . وی امروز در یادداشتی که به صورت اختصاصی برای ما ارسال کرده است به دفاع از رئیس جمهور دولت یازدهم پرداخته است . اگرچه حمایت نیروهای منتسب به جریان خاص دولت قبل در این فاصله کوتاه از دولت یازدهم تعجب برانگیز است اما تدبیر24 در راستای آزادی بیان و استفاده از نظرات گوناگون موافقان و مخالفان دولت از هر گروه و جناحی اقدام به نشر این یادداشت می کند .

هر بار که دکترروحاني در یک برنامه گفتگوی تلویزیونی و يا جلسه اي حاضر می شود و مسائل خرد و کلان کشور را مرور می کند اکثر مردم کشور با دقت پای سخنان او می نشینند و تا آخر صحبتهای ایشان را گوش می کنند. ریشه یابی دقت زاید الوصف مردم به صحبتهای رییس جمهور نشان دهنده نکات مهمی است.
شکی نیست که برخی ها دیدگاه های مخالف با رییس دولت دارند و ممکن است بخشی نظرات و دیدگاه های ایشان را نپذیرند اما همین عده نیز همراه با سایر مردم سخنان دكتر روحاني را دنبال می کنند.


ارتباط گیری موفق دکتر روحاني با مخاطبانش یک دلیل عمده دارد و آن احترام و اهمیتی است که ایشان برای عموم مردم قائل است. مردمی و عاشق مردم بودن و نگاه از روبرو به جای نگاه از بالا به مردم، مسائلی نیستند که کسی بتواند با ظاهر سازی آنها را به مخاطب القا کند.در واقع همه مردم خوب می دانند که رییس جمهورشان آنچنان برای رای و نظر آنها ارزش قائل است که با تمام وجود و با تمام صداقت همه مسائل را برایشان تشریح خواهد کرد و هرگز دانش و درک آنها را دست کم نمی گیرد.یک دلیل عمده که عده ای از صحبتهای رییس جمهور برآشفته می شوند این است که جمع کثیری از گفته های ایشان به وجد می آیند.


به واقع صحبت کردن در مورد جزییات مسائل اقتصادی و فرهنگی و ... در مقابل چشم هاي خیره و گوشهاي تیز شده در برنامه هاي گوناگون هم به این شکل تخصصی کار بسیار دشواریست و نشان دهنده تسلط دکتر روحاني بر مسائل و کار بسیار مستمر و پیگیر در تمام این عرصه هاست.واضح است که جو سنگین رسانه ای علیه دولت و سیل اتهامات و ابهامات و برچسبها علامت سوالهای فراوانی در ذهن مردم ایجاد کرده است. در شرایطی که کشور زیر فشار تحریم های سنگین اقتصادی قرار دارد شرح واقعیات به طور کامل و پاسخگویی مستدل به انبوه تحلیلهای نادرست و گاه موذیانه و پروپاگاندای رسانه ای یک ضرورت غیر قابل انکار است.


این روزها تحلیل هایی که توسط رسانه ها و گاه توسط برخی مسئولین در جهت انتقاد از دولت ارائه می شود حول محور سياسي و حزبي می چرخد اما جواب هایی که رییس جمهور برای هر یک از انتقادات ارائه مي دهد تقریبا مستدل و مستند است و به نظر نمی رسد مخالفان ایشان از نظر علمی و تجربی بتوانند این سخنان را رد کنند مخصوصا اینکه دولت در جایگاه مجری قرار دارد و منتقدان در جایگاه نظریه پردازی و ایده آل گرایی به راحتی میتوانند هر ایده ای را مطرح کنند و هر نقصانی را به آن تحلیلی که می پسندند مربوط سازند.


برنامه ديدار رييس جمهور با نمايندگان مجلس كه دو شنبه شب رییس جمهور بسیار پر محتوا و حاوی نکات کلیدی و مهمی بود که می توان در مورد هر یک از آنها ساعت ها بحث کرد. ایشان در این گفتگوی تلویزیونی بار دیگر نظام مردم نهاد را بر نظام دولت نهاد ارجحیت دادند و پیرو فرمایشات رهبری عزیز تمام گفته ها و مواضع اقتصادی و فرهنگی خود را به شکل یکدست و نظامند تابع منویات رهبر معظم انقلاب و مطابق با اصول مسلم دین مبین اسلام اعلام کردند.


متاسفانه این روزها شاهدیم برخی از سیاسیون کشور مواضعشان باری به هر جهت و سخن از هر دری شده است و به همین جهت نمی توان نتایج یکدستی از گفته های آنها گرفت. اما رییس جمهور محترم در گفته های دو شنبه شب خود در جمع نمايندگان مجلس كه از سيماي جمهوري اسلامي با تاخير پخش شد راه کارهای یکدست و کاملا علمی و عملی ارائه کرد که متاسفانه فضای سیاسی کشور برای اجرایی کردن آنها مسموم شده است.شاید به همین دلیل است که رییس جمهور خواستار کاهش دخالتهای نابجا درمديريت كشور و خودداري از اظهارنظرهاي غير كارشناسي است و در حالی که تحریم ها نفسگیر و سنگین شده هرگز نمی توان با دخالتهای کسانی که به دنبال منافع سیاسی هستند و از هر دری سخنی می گویند یک مسیر مستقیم و مطمئن را پیمود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
5
6
عجیبه این آقایون تا دیروز روحانی را با هزار جور تهمت خطاب می کردن حالا روحانی شده عزیز والا آدم شاخ در میاره
سینا
|
Canada
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
2
10
حزب باد که میگن این آقایون هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
5
3
مهم اینکه فهمیدن باید با رئیس جمهور جدید همسو باشن
رضایی
|
-
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
6
4
باز دمش گرم با رای ملت همراه شد ارز ش داره
سینا
|
Puerto Rico
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
4
3
من ایشان را می شناسم انسان ازاده ای است من هم موافق هستم در این مقطع از رییس جمهور حمایت کرد بسیار با ارزش است و باید تحسین کرد دموکراسی یعنی همین ازش خوش اومد
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
2
8
بابا اینو طرفدارای مشایی هم قبول نداشتن...
رضا
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
3
2
خیرش قبول نشان داد پیام ملت را دریافت کرده و خود را با ملت همراه من از کارش خوشم اومد حرفه ای عمل کرد
حزب اللهی
|
-
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
3
2
این بنده خدا همیشه با طرفداران مشایی درگیر بود به رفتارهای تند و بی منطق آنها انتقادمی کرد به همین دلیل حامیان مشایی باهاش خوب نبودند
خبرنگار شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
3
1
این آقای حسین خان در ایام انتخابات ریاست جمهوری در روزنامه شهروند مدام از روحانی حمایت میکرد به همه هم گفت که به روحانی رای دادم . آقای داوری هم که مدیرمسئول بود ازش حمایت میکرد
خبرنگار شهروند
|
-
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
2
2
اره منم شاهدم اقای حسین خان انصافا برای دکتر روحانی در ایام انتخابات سنگ تمام گذاشت بچه ها رو برای رای دادن به ایشان ترغیب می کرد حتی به دلیل حمایت از دکتر روحانی از سوی برخی نهادها تذکر گرفت نامه هایش در روزنامه موجود است دمش گرم که با ملت همراه شد اقدام وطن پرستانه اش یک درسی برای همه بود.
سعید آقابیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
1
9
باسلام
بنده مقاله های سیاسی روزنامه شهروند را مینوشتم و کسانی که با نام خبرنگار شهروند کامنت گذاشته اند اگر واقعا در روزنامه بوده اند و کسانی که این روزنامه را میخواندند مرا میشناسند.
فقط میتونم بابت این مقاله خدمت آقای حسین خان که زمانی سردبیر بنده بودند مراتب تاسف خودم رو برسونم.
ما به خاطر آرمانهای زمینه سازی ظهور و برقراری توحید و عدالت با دکتر و مهندس عزیز همراه شدیم و تا پای جان هم پای این امر خواهیم ایستاد.
خداراشکر میکنم که صف ها بیش از پیش جدا شد و کسانی که به طمع مطامع دنیوی خودشان را به گفتمان توحید و عدالت چسبانده بودند با دست خودشان از این جریان کنار رفتند.
پاسخ ها
مسعود
| United States of America
این آدم ها اگه بدونند تو دولت شاهنشاهی هم جایگاهی پیدا میکنند حتما به به و چهچه میکنند...
رضا قربانی
| Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما که خبرنگار خبره هستید باید خیلی راحت تر بفهمید که نصف این کامنتها خود آقای ....ن هست!
سعی داره خودشو طوری نشون بده که یعنی من نبودم که توی روزنامه حامی ...بودم، ایشالا گربه بوده! می فهمی؟
این آدم نه در اون تیم ارزش داشت و نه در این تیم!
طرفدار ...اگر آزاده باشه، خیلی باشرفتر از این هست که یه روز طرفداری ...باشی و فردا که دولت عوض شد بشی منتقد ...و طرفدار روحانی!
خبرنگار شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
7
2
اين چه توجيحي است آقاي آقابيگي؟

هر كس از رييس جمهور كشورش كه براساس راي قاطع ملت انتخاب شده است دفاع كند خلاف گفتمان عدالت وتوحيد عمل كرده است؟

توحيد يعني چه؟عدالت يعني؟ يعني ملت يعني احترام به راي ملت ؟با اين توجيه يعني ملت ايران در محاسبات شماها جايي ندارد همه چي ملت است بايد در راستاي منويات ملت ايران حركت كرد شماها فقط شعار مي دهيد در محاسبات و معادلات شما ملت هيچ جايي ندارند.آقاي حسين خان ايثار كرد ونشان داد براي راي ملتش ارزش قائل است به واقع سنت شكني كرد اي كاش شماها هم از او درس بگيريد شماها فقط به حرف ملت ملت مي كنيد عمل چي؟
حسین مهدیزاده نراقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
2
5
من هم دوماه ابتدایی در کنار آقای آقابیگی در روزنامه شهروند بودم...
البته گفتن ندارد که جناب آقای حسین خان ابتدا دبیر سیاسی روزنامه بودن و بعدا در یک حرکت غیراخلاقی زیرآب آقای بهرامی(سردبیر وقت) را زدند و به جای ایشان نشستند..
دو ماه ابتدایی روزنامه و بخش سیاسی با یادداشت های سه نفر تکمیل میشد بنده و اقای اقابیگی و اقای حسین خان
برای مثال یکی از یادداشتهایی که خیلی هم سرو صدا کرد در ایام تایید صلاحیت ها را براتون لینکشو ارسال میکنم..
http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=144152&Rate=0
همه اینها را تحمل کردیم چون هدف ما کمک به جریان عدالتخواه و توحید و عدالت بود و ربطی به حسین خان و ... نداشت
بنده به چاپ یادداشتهام در این روزنامه نیازی هم نداشتم چون قبل از اون و در سال 91 بیش از 20یادداشت چاپ شده در روزنامه ایران داشتم که تیتر یک هم برخی هاش شده بود

منتهی نکته مهم شبی بود که خبر تایید صلاحیت مهندس مشایی اومد(و بعدا مشخص شد خبر درست نبود) اونم با پیامک و بنده برای چندین نفر ارسال کردم که یکیشون همین اقای حسین خان بود...حسین خان صبح به من زنگ زد و در کمال ناباوری گفت با این خبری که دادی در دولت بعدی مهندس مشایی هیچ جایی نداری!!!(خواستم در جریان باشید که ایشون برای چی طرفدار این و اون می شه)
بگذارید بقیه چیزها را نگم که خیلی آبروریزی میشه
ندا روزنامه شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
5
1
امثال آقاي نراقي تكليفشان مشخص است كه به كجاها و كدام نهادها وصل هستند من خود شاهدم كه آقاي حسين خان دست اين آقاي نراقي را گرفت و آوردش روزنامه مشغولشكرد اين آقا حتي جايي براي خوابيدن نداشت اما آقاي حسين خان به اوكمك كرد و استخدام روزنامه اش كرد كه اما بعدها خودش نيامد اين بنده هاي خدا گرفتار هستند و براي دو زار پول دست به هركاري مي زنند قيافه اي اينها را بياد ببيني كه واقعا چه شكلي هستند اما آقاي حسين خان در كمال تواضع به اينها احترام مي كرد و دستشون گرفت همه تو روزنامه شاهد هستند متاسفم براي اين افراد كه براي دو زار پول چه كارهايي مي كنند بالاخره طرفداران احمدي ن‍ژاد همين توقع مي رود ادم هاي چيپ .
دختر خانم شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
5
3
به نظرم آدم حسابي وخوش تيپ و امروزي جريان احمدي نژاد همين آقاي حسين خان بود .
حسین مهدیزاده نراقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
4
در جواب ندا باید خدمت شما عرض کنم اگر جوابی داشتید لزومی نداشت تهمت بزنید که به جایی وصل هستیم ما!!
ندا خانم من به شما کاری ندارم نه به شما بی احترامی میکنم و نه شخصیتتون را لگدمال میکنم و نه...
البته از شما که ادعای اصلاح طلبی تان گوش فلک را پر کرده اینجور ادبیات بعید بود که من امروز دقیقا فهمیدم اصلاح طلبی یعنی چی؟!!
در ضمن ندا خانم اون دوماهی که من روزنامه بودم به این خاطر بود که ترم پیش به خاظر یه مشغله ای دانشگاه نمیرفتم وگرنه من 8ترم دانشگاه درس دادم و خوب میدونید و حسین خان هم میدونه که حتی قرارداد هم نبستم و اومدم کمک(چون نزدیک انتخابات بود) ما مثل بعضی ها گدای دو قرون نیستیم همه اعتقادات دیروزمون را بفروشیم
در پایان هم پول ندادند اما شماها را خوب یادمه هر روز اعتصاب داشتید(اردیبهشت92 را یادتان نزود!) که چرا حقوق ها را نمیدن!!!یادتون نرفته که انشاءالله؟
خدا را شکر یک بار هم با شماها هم کلام و همراه نشم در اعتصاباتتان چون من فوق لیسانس حقوق نیازی به دو قرون پول شهروند نداشتم
در ضمن اگر میخواهی بدونی من کجا کار میکنم این لینک را ببین:
http://kahak.qompnu.ac.ir/index.aspx?siteid=2&pageid=2655&newsview=12650
امیر کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
6
واقعا جای تاسف داره انسانهای مذبذبی مثل ایشون میشن نماد گفتمان احمدی نژاد
امروز که این افراد سود جو رو که میبینیم در جبهه مقابل در حال لفت و لیس کردن هستند بیش ا ز پیش به خیرت موجود در رد صلاحیت مهندس مشایی پی میبرم که اگر ایشون تایید میشدند و رای هم میاورد با دست انسانهای امثال اقای حسین خان و داوری و و ش . ح ق ووووو به مقتل برده میشد
حالا دلیل رضایت مهندس از رد صلاحیتشون بیشتر فهمیده میشه
حالا دلیل این صحبت مهندس مشایی که فضا برای کار وجود نداشت بیشتر معلوم میشه
حالا میشه فهمید خدا چه خطری رو از سر گفتمان عدالتخواه با عدم تایید مهندس دفع کرد
کسانی که همچون مگس به دنبال شیرینی های گفتمان بودند و وقتی دیدند آبی برایشان گرم نشد در جبهه مقابل در حال پارس ذلتبار هستند تا بلکه جایی در پشت در به آنها هم داده شود
خداوند این دوره را دوره پاکسازی گفتمان عدالتخواه از وجود افرادی قرار داد که دل در گرو گفتمان نداشتند و افرادی بودند که دنبال منافع شخصی بودند تا منافع گفتمان و امروز به راحتی آب خوردن مجیز گوی خائنین به ملت هستند
والعاقبة للمتقین
یک حامی دکتر روحانی
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
4
1
اقای حسین خان برای همه خبرنگاران شهروند محترم هستند چرا که اخلاق مداری و انسانیت و مردمداری را برای ما نهادینه کردند من به مسلک سیاسی ایشان کاری ندارم اما آقای حسین خان به واقع یک پهلوان بود پهلوان افتاده مهربان مردمدار و انسان دست خیلی ها رو توی شهروند گرفت از خودش گذشت تا بعضی ها راحت باشند برای من الگوست همیشه
یک نفر که میدونه پشت این قضایا چیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
2
4
نمیخواستم بیام این حرف رو بزنم، ولی دیدم آقای حسین خان دیگه داره شورشو درمیاره
محض اطلاع سایت تدبیر و بقیه خوانندگان میگم که ایشون اصلا حامی احمدی نژاد و مشایی نبود و الان هم حامی روحانی نیست، ایشون به دنبال بالا کشیدن خود هست، الان هم دقیقا همون کاری رو داره میکنه که اون موقع میکرد، یعنی چاپلوسی رئیس جمهور وقت.

این نظراتی که به نام خبرنگار شهروند و غیره هم درج میشه کار خود ایشونه، مینویسه حسین خان به دنبال رای اوری روحانی بود تا توی دل شماها که الان رسانه حامی روحانی هستید جایی باز کنه، و بدتر از همه نسبتهایی هست که بخودش میده و خودش رو پلهوان و اخلاق مدار و... مینامه اونم از قول این و اون!!

آقای حسین خان دست بردار
لااقل در نامردی هم مرد باش
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
1
بچه ها این یادداشت رو من برای اقای احمدی نژاد نوشتم و دادم حسین خان مثل خیلی موارد دیگه به اسم خودش در سايت شبكه ايران ثبت كرد الان هم همون يادداشتو فقط با تعويض اسم احمدي نژاد با روحانی گذاشته. جملات یادداشتو کپی و در گوگل سرچ کنید تا متوجه بشید که چقدر این آدم ... است. ایشون در روزنامه شهروند یادداشتهاشو دیگران می نوشتند و به اسم خودش کار میکرد. از نظر اخلاقی بارها مورد اعتراض خانمهای کارمند در روزنامه قرار گرفت.
یک نفر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
3
اینم لینکی که آقا یا خانم بی نام بهش اشاره کردند:

http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=126428&Rate=0

آقای حسین خان یادداشتی رو که برای احمدی نژاد به اسم خودش زده بود حالا برای روحانی میزنه!!

آفتاب پرستی تا این حد؟؟؟
حزب اللهی
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
1
1
من مطلب و خوندم به نظرم از این مطلب فقط الهام گرفته است و برخی واژه ها را به کار برده است مشخص است مطلب تغییر کرده است اون آقایی هم که مدعی شده ایشان برای آقای حسین خان مطلبی می نویسد و او را به مشکل اخلاقی متهم کرده هم اکنون با شکایت آقای حسین خان که حدود دو ماه پیش صورت گرفت مجرم و پرونده وی به اتهام حد به دادگاه رفته است همه بچه های شهروند می دانند امشم مهدی ق..... است که هم اکنون باید منتظر خوردن حد و شلاق باشد.
رضایی
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
1
معلومه که احمدی نژادی ها حسابی سوختن بابا سوزش نداره اصلا یادداشت کپی باشه مهم تغییر موضع ایشان است نفس کار مهم اصل ول کردید فرع چسبیدی ایشان الان حامی دکتر روحانی است تمام بقه را ولش
یکی از خبرونگاران سابق روزنامه شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
1
0
بله متاسفانه اقای حسین خان در حق دوستش که کلی براش کار کرده بود و مطلب نوشته بود خیانت کرد و براش پرونده درست کرد و در روزنامه پخش کرد که اون فرد مشکل اخلاقی دارد و در نهایت هم با تهدید به اخراج برخی کارمندان روزنامه و شهادت انها او را به دادگاه کشاند. جای تاسف داره تا این حد سقوط اخلاقی
حامی نکات پرس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=0&Id=126428&Rate=0

جهت اطلاع ببنید از چه ن.... ی دارید یاداشت می زنید
نظر شما: