واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۵۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

خروجی های پرسپولیس را بشناسید

سرمربی کروات پرسپولیس 9 بازیكن پرسپولیس نمی‌خواهد؛ برخی به خاطر عدم توانایی های فنی و برخی به دلیل حواشی شان.
 تدبیر24 : برانکو 9 بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد: گابریل، اومانا، تادئو، همامی، جعفرپور، اسماعیل‌زاده، دغاغله، عباس‌زاده و صادقیان!
 
فرناندو گابریل، ژوزف تادئو و مایکل اومانا سه خارجی پرسپولیس هستند که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند نظر برانکو را جلب کنند. مرد کروات تصمیم گرفته 3 خارجی دیگر را جایگزین این نفرات کند.
 
همچنین مسعود همامی و مهدی جعفرپور که در نیم‌فصل دوم با تصمیم حمید درخشان به پرسپولیس ملحق شدند مد نظر برانکو نیستند البته گلر اصفهانی خیلی دوست دارد در پرسپولیس بماند.
 
مهدی دغاغله و محمد عباس‌زاده در حالی در لیست مازاد برانکو قرار می‌گیرند که دومی در لیگ سیزدهم پدیده فوتبال ایران لقب گرفته بود.
 
افشین اسماعیل‌زاده نیز هافبکی است که اگر برانکو نتواند هافبک خوبی جذب کند در پرسپولیس می‌ماند اما احتمال جدایی‌اش بیشتر است.
 
شاید برای شما هم جالب باشد بدانید نظر مرد کروات درباره پیام صادقیان چیست؟ برانکو ابتدای حضورش در پرسپولیس در جمع بازیکنان اعلام کرد همه باید احترام همکاران او و کارمندان باشگاه را نگه دارند و کوچک‌ترین خطایی در این مورد را نخواهد بخشید.
 
مرد کروات ابتدا به ساکن اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های فنی صادقیان داشت اما درست از همان روز بازی پرسپولیس و سایپا در کرج این بازیکن از چشم سرمربی افتاد.
 
جر و بحث صادقیان و کریم باقری تمام پل‌ها را پشت سر جوان پرسروصدای پرسپولیس خراب کرد و حالا شنیده می‌شود به رغم برخی وساطت‌ها، برانکو به هیچ عنوان صادقیان را نمی‌خواهد! البته شنیده می‌شود یکی از چهره‌های سرشناس و بانفوذ فوتبال ایران ممکن است برای بازگشت صادقیان پادرمیانی کند.
 
اما در پایان می‌رسیم به مورد محمدرضا خانزاده که ظاهراً در دست بررسی است. این مدافع جوان با نظر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شده و در فصل گذشته اتفاقاتی را رقم زده تا تردیدها را در مورد خودش افزایش دهد. برانکو از لحاظ فنی خانزاده را قبول دارد اما...
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: