واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

نیاز استقلال به یک انقلاب

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به این تیم گفت: فرصت دادن به این مربی موضوعی غیرطبیعی نیست اما قلعه‌نویی باید تفکراتش را عوض کند.
 تدبیر24 سهراب بختیاری‌زاده در مورد احتمال ماندن قلعه‌نویی در استقلال گفت: این درست است که قلعه‌نویی دو سال در استقلال نتیجه نگرفت ولی فرصت دادن به او موضوعی عجیب و غیر طبیعی نیست. ماندن قلعه‌نویی می‌تواند به ثبات رفتاری باشگاه استقلال کمک کند، البته این مربی و دستیارانش باید در صورت ماندن در استقلال تفکرات و ایده‌هایشان را نو کنند.

وی اضافه کرد: اگر تفکرات قلعه‌نویی عوض شود می‌تواند حضور او کمک‌ حال استقلال باشد. او برای فوتبال ایران خصوصا استقلال زحمات زیادی کشیده و تجربه این را دارد که دوباره در این باشگاه موفق شود. استقلال در این دو سال حتی در حد متوسط هم نتیجه نگرفت و هر فردی سرمربی این تیم شود کار سختی در پیش خواهد داشت.

بختیاری‌زاده اظهار داشت: استقلال نیاز به تفکراتی نو و یک خانه تکانی اساسی و مثل 10 سال پیش نیاز به یک انقلاب دارد، زمانی که قلعه‌نویی به آمد و استقلال را متحول کرد. این موضوع توانست در سال‌های آینده به این مربی کمک کند. استقلال به اینگونه حرکات شجاعانه نیاز دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: