واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۳۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

شرط دل‌پیرو برای خداحافظی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید همچنان به ادامه دوران بازیگری‌اش امیدوار است اما اگر گزینه مناسبی برای این کار پیدا نکند وارد وادی مربیگری خواهد شد.
 تدبیر24 : آلساندرو دل‌پیرو که دوران کوتاه بازیگری‌اش در تیم دینامو دهلی هند به پایان رسیده و بازیکن آزاد است، اعلام کرد اگر تیم جدیدی که منافعش را تأمین کند، حاضر نشود او را به خدمت بگیرد، کفش‌هایش را آویزان می‌کند و رو به مربیگری خواهد آورد.

دل‌پیروی 40 ساله هنوز به تداوم دوران بازیگری‌اش امیدوار است اما این را هم می‌داند که در این سن‌ و سال شاید کمتر تیم بزرگی حاضر باشد به او پیشنهاد بدهد و به همین دلیل شاید لازم باشد که فعالیتش در دنیای فوتبال را در قالب مربیگری ادامه دهد.

او که سال 2012 پس از 19سال بازیگری در یوونتوس به تیم اف‌سی‌ سیدنی پیوست و بعد از دو سال بازی در این تیم راهی هند شد به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: اگر نتوانم پروژه قانع کننده‌ای پیدا کنم دوران بازیگری‌ام را خاتمه می‌دهم. من از چند تیم اروپایی پیشنهاد داشته‌ام اما به نظرم جالب نبوده‌اند.

دل‌پیرو ادامه داد: اگر سه سال پیش از من راجع به برنامه‌ام برای مربیگری سؤال می‌پرسیدید فوراً پاسخ منفی می‌دادم چون آن زمان منافع دیگری داشتم. حالا اما همه چیز فرق دارد. من دارم به مربیگری در رده نونهالان در آمریکا فکر می‌کنم و می‌خواهم سه مرکز فوتبال را اداره کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
عجب حوصله ای داره!
نظر شما: