واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

آغاز طرح نظارتی ماه ضیافت

جانشین بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بیشتر تمرکز نظارت ما نزدیک افطار و در زمان خرید بیشتر مردم است.
  تدبیر24  «یزدان یزدانی» با اشاره به اجرای طرح ماه ضیافت به مدت یک ماه از امروز(پنج‌شنبه 28 خردادماه)، تصریح کرد: در این ایام ساعت بازرسی بازرسان ما افزایش می‌یابد.

وی از همکاری 12 اکیپ دو نفره در این طرح خبر داد و ادامه داد: این اکیپ‌ها در دو شیفت صبح و بعد از ظهر بر بازار نظارت دارند و اوج نظارت‌ها نیز نزدیک افطار و همزمان با افزایش خرید مردم است.

جانشین بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه اولویت نظارت را کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله انواع گوشت، لبنیات، حبوبات، برنج، زولبیا و بامیه و حلیم و آش اعلام کرد.

یزدانی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌ها بر گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم نصب نرخ‌نامه و ... نظارت بیشتری داریم.

وی یادآور شد: علاوه‌بر این‌که بازرسان ما به‌صورت حضوری و سرزده از واحدها بازدید دارند، مردم نیز می‌توانند شکایات خود را با تلفن 38258840 در میان بگذارند تا به شکایات آنها‌سریعارسیدگی شود.

به گفته‌ی این مسئول تا این لحظه دستور‌العملی برای تغییر ساعت کاری واحدهای صنفی در ماه رمضان ابلاغ نشده است، اما واحدهای فروش اغذیه به جز آنهایی که از اماکن برای رفاه حال مسافران مجوز گرفتند، نباید تا قبل از افطار باز باشند.

یزدانی با بیان این‌که مقرر است تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر فروش فوق‌العاده داشته باشند وکالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت ارزان‌تری ارائه کنند، خاطرنشان کرد: هنوز شمار دقیق این واحدها نیز مشخص نیست.
برچسب ها: تدبیر24 ماه ضیافت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: