واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

نتانیاهو سازمان ملل را به نفاق متهم کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از گزارش اخیر سازمان ملل درباره کودکان کشته شده در جنگ غزه، این گزارش را «روز سیاه» سازمان ملل خواند.
 تدبیر24  : به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حمله شدید به سازمان ملل و انتقاد از گزارش اخیر این سازمان درباره جنایات اسرائیل علیه کودکان در جنگ غزه، این سازمان را به نفاق متهم کرد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل با اشاره به جنگ اخیر غزه از این رژیم خواسته بود اقداماتی در حمایت از کودکان فلسطینی در پیش گیرد.

نتانیاهو با اشاره به گزارش سازمان ملل، آن را «روز سیاه» برای این سازمان دانست و مدعی شد: سازمان ملل به جای ارائه این حقیقت که حماس با شلیک موشک از داخل مهدکودک‌ها، کودکان غزه را قربانی این جنگ قرار داده بود، بار دیگر شروع به پند و موعظه اسرائیل کرده است.

دبیرکل سازمان ملل در بحثی در شورای امنیت درباره سرنوشت کودکان در درگیری‌های مسلحانه از جمله در مناطق درگیری در عراق، سوریه و سودان جنوبی از رژیم صهیونیستی خواست اقداماتی را برای حمایت از کودکان در مناطق درگیری در فلسطین در پیش گیرد.

در گزارش محرمانه 22 صفحه‌ای سازمان ملل آمده است که در جنگ اخیر غزه بیش از 2100 فلسطینی غیرنظامی شهید شده‌اند. تنها در این جنگ نزدیک به 540 کودک فلسطینی که سن 371 تن از آنها کمتر از 12 سال بوده، شهید شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: