واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

بندر چندمنظوره در قشم ساخته می‌شود

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از طرح این سازمان برای ایجاد بندر چند منظوره با اعتبار 700 میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در این منطقه، خبر داد.
 تدبیر24  فرزین حقدل در جمع خبرنگاران توضیح داد: بخش خصوصی خارجی برای ایجاد بندر و اسکله چند منظوره در سواحل بندر سوزای جزیره قشم اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن جزیره قشم در محور شمال – جنوب و همچنین انتقال خط راه آهن از شمال شرق اروپا به آسیا، گفت: این مزایا شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه گذاری در جزیره قشم از جمله در زمینه ساخت اسکله، هاب کالا و انتقال آن به کشورهای اروپایی و شمال و جنوب شرق آسیا، فراهم کرده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با اشاره به سابقه 500 ساله قشم در حوزه تجارت، صادرات و واردات کالا یادآور شد: شرایط کنونی قشم و استقبال کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف زیرساختی این منطقه می‌تواند حوزه تجارت قشم را متحول کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد پنجره واحد ارائه خدمات به فعالان اقتصادی در قشم براساس سیاست‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفته و سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن با بررسی امورشان و دریافت زمین مورد نیاز طرح‌ها می‌توانند در این منطقه فعالیت کنند.
برچسب ها: تدبیر24 قشم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: