واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

با استقلال قرارداددارم و میمانم

مدافع استقلال می‌گوید با توجه به قراردادی که دارد فصل آینده هم در این تیم باقی خواهد ماند.
 تدبیر24   حنیف عمران زاده بعد از حضور در مراسم معارفه پرویز مظلومی، اظها‌ر کرد: برای تمدید قرارداد به باشگاه نیامده بودم، چرا که با این تیم قرارداد دارم. بیشتر به دنبال صحبت درباره مشکلات مالی بودیم که فصل آینده هم به مانند فصل گذشته با مشکلات مالی مواجه نشویم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: قرار بر این شد که تا آغاز لیگ مطالبات فصل گذشته و بخشی از قرارداد فصل جدید را پرداخت کنند. امروز (شنبه) هم از ساعت 17:30 تا 18 بعد از ظهر در تمرینات تیم شرکت می‌کنیم. جلسه خوبی بود. همه تمام حرف‌های خود را بیا‌ن‌ کردند.

مدافع استقلال درباره آغاز تمرینات نیز گفت: این تمرینات با بازیکنان جوان و بازیکنانی که قرارداد دارند، آغاز می‌شود. سال قبل هم با چهار نفر تمرینات را شروع کردیم، اما خو‌شبختا‌نه امسال تمرینات با نفرات بیشتری آغاز می‌شود. تمام کسانی که در باشگاه حاضر شده بودند قرارداد داشتند و فقط درباره مسائل مالی صحبت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات فصل گذشته و مبلغی از قرارداد فصل جدید پرداخت می‌شود؟ گفت: امیدوارم که پرداخت شود، اما این مساله را از افشارزاده بپرسید. این فصل باید اسپانسر خوبی را پیدا کنند تا اتفاقات فصل گذشته رخ ندهد. ابتدای سال گذشته شرایط خوبی داشتیم به طوری که تا اواسط لیگ و قبل از خصوصی‌سازی پرداختی‌ها مرتب و برابر بود. بعد از آن مشکلات مالی به وجود آمد.

عمران زاده در پاسخ به این سوال که آیا این فصل می‌تواند با کادرفنی جدید قهرمانی را به دست بیاورند؟ خاطر‌ نشان کرد: فصل گذشته هم قلعه‌نویی برای این تیم زحمات زیادی کشید. مظلومی هم مربی سابق استقلال است و از تجربه کافی بهره می‌برد. هدف این است که هو‌اد‌ا‌ران را راضی کنیم، اما قهرمان شدن فقط به بازیکن و کادرفنی نیست. باید مدیریت، هو‌اد‌ا‌ران و حتی وزارت ورزش و جوانان که متولی این دو تیم است، تمام تلاش خود را انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: