واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

شرط و شروط رحمتی را تکذیب می‌کنم

مسئول نقل و انتقالات استقلال می‌گوید شرط 900 میلیونی رحمتی برای تیمش به هیچ وجه صحت ندارد.
 تدبیر24  :  بهرام امیری در پاسخ به این سوال که آیا روز گذشته (شنبه) موفق شد با خسرو حیدری به توافق برسد، اظها‌ر کرد: روز گذشته در حضور آقای نظری جویباری جلسه‌ای سه ساعته با خسرو حیدری داشتیم و مسائل کلی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم. یکی از بحث‌های اصلی ما در مورد مطالبات خسرو حیدری بود و البته او مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و این‌ جا را خانه خودش می‌داند. حیدری به استقلال علاقمند است و ما به دنبال راهکاری برای حل مشکلات او هستیم. ان‌شا‌ء‌الله در چند روز آینده جلسه‌ای را با او برگزار می‌کنیم و به نظرم حیدری مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه امروز نقل‌وانتقالات استقلال چیست، اظها‌ر کرد: ما با چند باشگاه مکاتباتی داشته و همچنان منتظر پاسخ آنها هستیم. همچنین با یک سری از بازیکنان‌مان هم صحبت کرده‌ و منتظر هستیم که روند توافقمان سرعت بیشتری بگیرد. از طرف دیگر جاسم کرار هم امروز با ما جلسه‌ای دارد و با او هم مذاکراتی خواهیم داشت.

مسئول نقل‌وانتقالات استقلال در پاسخ به سوالی در مورد امید ابراهیمی عنوان کرد: با ابراهیمی صحبت‌هایی داشته و مشکلی با او نداریم. ابراهیمی فعلا در مسافرت بوده و قرار است به زودی با او جلسه‌ای داشته باشیم و مذاکراتمان را به پیش ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا ابراهیمی با پیشنهاد جدی سپاهان هم روبه‌روست، بیا‌ن‌ کرد: سپاهان به خیلی از بازیکنان پیشنهاد داده است اما بسیاری از بازیکنان ما با وجود داشتن پیشنهاد از سایر تیم‌ها با مبالغ بالاتر به دلیل تعصبی که به استقلال دارند، حاضر شده‌اند با مبلغی کمتر در کنار ما بمانند.

امیری مسئول مذاکره با مهدی رحمتی است. او درباره وضعیت مذاکرات با این د‌ر‌وازه‌بان گفت: رحمتی از بازیکنان متعصب استقلال است و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده. البته این که می‌گویید مسئول مذاکره با رحمتی من هستم، لازم به یک توضیح است. من با هر کسی که مذاکره کنم آن را با آقای نظری جویباری در میان می‌گذارم و ایشان هم با هر کسی که مذاکره می‌کند به من اطلاع می‌دهد و با هم کار را جلو می بریم. رحمتی تا الان به ما خیلی لطف داشته و نظراتش را به ما خیلی نزدیک کرده است.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد رحمتی خواهان دریافت 900 میلیون طلبش به علاوه نیمی از قرارداد فصل آینده‌اش شده است، گفت: من این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم. رحمتی و سایر بازیکنان هیچ شرطی برای ما نداشته‌اند و هیچ صحبتی درباره این مسائل و مسایلی شبیه به آن مثل درصد یا این که چه کسی مربی باشد را با ما نداشته‌اند. رحمتی به ما اعلام کرد هر چه برای سایر بازیکنان است، برای من هم باشد. من شایعه‌ای را که مطرح کرده‌اید، به شدت رد می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: