واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

لزوم ساماندهی مدیریت سرخابی‌ها

 تدبیر24   رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه مسکوت ماندن دو ماهه واگذاری این دوباشگاه به صلاح نبوده ،‌ به وزارت ورزش توصیه کرد در این مدت ساماندهی مدیریت این دو باشگاه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل مدیریتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حرف اول را می زند و من معتقدم وزارت ورزش حداقل تا پیش از واگذاری می تواند این مسأله را جمع کند چرا که موضوع ساماندهی دو باشگاهی که هر کدام 25 میلیون هوادار دارند از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: مدیری که حتی در سطح خیلی پایین هم مدیریت نکرده توان مدیریت در باشگاه های استقلال و پرسپولیس را ندارد به ویژه اینکه انتظاراتی که از مدیریت این دوباشگاه می رود بسیاربالا است بنابراین وزارت ورزش باید ساماندهی مدیریتی این دو باشگاه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

زمانی با اشاره به تنفس دو ماهه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت دو باشگاه در اولویت قرار دارد و باید افرادی در راس این مجموعه ها قرار گیرند که توان گردانندگی آن‌ها را داشته باشند و با کوچکترین مشکل عقب نشینی نکنند و باشگاه را دچار بحران نکنند.

رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد و ادامه داد: مجمع دو باشگاه صلاحیت خریداران را تائید نکرده اند و بنابراین فعلا دو ماه فاصله افتاده تا این دوباشگاه برای ورود به مسابقات آماده شوند و بعد برای واگذاری تصمیم‌گیری شود. البته به نظر من این تصمیم مناسبی نبود و بهتر بود موضوع واگذاری در این مقطع تمام می شد.

وی خاطر نشان کرد: اینکه ما یک سال تیم را در حالت واگذاری قرار دادیم و یک دفعه ترمز واگذاری را کشیدیم و گفتیم روال قبل ادامه داشته باشد، به باشگاه ضربه می زند. اما حداقل تا زمانی که این باشگاه ها در اختیار بخش دولتی هستند باید مراقبت شود تا از جانب مدیریت لطمه ای به آن‌ها وارد نشود، بعد از آن تیم به هر که واگذار شد خودشان تصمیم می گیرند که مدیریت را نگه دارند یا آن‌ها را تعویض کنند.

زمانی با اشاره به بروز نارضایتی هایی در هواداران پرسپولیس ، ساماندهی مدیریت دو باشگاه را برای جلب رضایت هواداران ضروری دانست و گفت: من حداقل یک ماه پیش ، پیش بینی کرده بودم که روندی که وجود دارد باعث بروز اعتراضات هواداران خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: