واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
نماینده مجلس پاکستان:

ایران،پرچمدار حمایت از مردم فلسطین

تدبیر24:طاهر حسین مشهدی روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اگر امت اسلامی می خواهد که در برابر چالش های پیش روی جهان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی، بطور موثر مقابله کند، راهی جز قرار گرفتن در مسیر وحدت و یکپارچی ندارند.

وی روز جهانی قدس را عالی ترین و با شکوه ترین صحنه محکوم کردن اشغالگری ها و جنایات صهیونیست ها توصیف کرد و گفت: برای آزادسازی بیت المقدس و فراهم کردن بازگشت آوارگان فلسطین به خانه هایشان، مسلمانان تمام جهان نیازمند اقدام جمعی و یکصدا هستند و صرفا برگزاری تظاهرات روز قدس بدون انجام اقدامات موثر، کافی نیست.

این نماینده پارلمان پاکستان با انتقاد از بی تفاوتی برخی کشورهای مسلمان به مساله فلسطین که نفوذ و قدرت زیادی هم در جهان اسلام دارند پرداخت و گفت: در میان کشورهای مطرح جهان اسلام، ایران تنها کشوری است که در تمام مجامع بین المللی و در تمام عرصه های دیپلماتیک، مساله فلسطین را مطرح کرده و به دفاع قاطعانه از آن پرداخته است.

طاهر حسین مشهدی دربخشی دیگر از این گفت وگو، با اشاره به چالش های متعدد پیش روی جهان اسلام از جمله گروه تروریستی داعش که در سال های اخیر شکل گرفته است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، نه تنها ضربه ای بر پیکر نیمه جهان صهیونیسم است، بلکه خیزشی عظیم وهشداری جدی برای گروه هایی است که قصد ضربه زدن به اسلام را دارند.

وی همچنین به انتقاد از سازمان همکاری اسلامی بخاطر عملکرد ضعیف آن در حمایت از حقوق ملت فلسطین پرداخت و گفت: متاسفانه سازمان همکاری اسلامی تنها به پاتوقی برای انجام نشست ها و جلساتی تبدیل شده است که نتیجه ای در بر ندارد.

این سناتور پاکستان با اشاره به اندیشه های والای امام خمینی (ره) به عنوان پایه گذار روز جهانی قدس، گفت: توجه رهبران و مقامات عالی ایران به مساله فلسطین، الگویی برای سایر کشورهای مسلمان است. رهبران کشورهای مسلمان باید پیش از مردم خود، در صف مقدم حمایت از ملت فلسطین و آرمان های آنان قرار گیرند و تا مردم نیز پشت سر آنان حرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: