واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۵۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

‌توافق هسته‌ای بر صنعت گردشگری تاثیر می‌گذارد

 تدبیر24: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: برداشته شدن تحریم‌ها و توافق هسته‌ای بر صنعت گردشگری تاثیر خواهد گذاشت و این موضوع مسئولیت ما در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را افزون می‌کند.

 حسین زارع صفت در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی که در موسسه خیریه توانبخشی همدم- فتح‌المبین برگزار شد، اظهار کرد: امروز بخشی از تلاش تیم هسته‌ای در یک ماراتون نفس‌گیر به ثمر نشست. این موضوع یک اتفاق میمون و مبارک در تاریخ سازمان ملل متحد و دیپلماسی موفق تیم هسته‌ای کشورمان خواهد بود.

زارع صفت با بیان اینکه 492 نفر طی 15 روز اول تیرماه به مشهد سفر کردند، گفت: تقریبا هر ماه، یک میلیون نفر به مشهد سفر می‌کنند. ما باید نظام آماری‌مان را منسجم‌تر کنیم و کمیته‌های ستاد خدمات سفر هر 15 روز آمارشان را ارائه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ستاد خدمات سفر استان موضوعات مختلفی را به انجام رساندیم، عنوان کرد: آمار ورود زائران حاکی آن است که نسبت به گذشته افزایش مسافران را داشتیم؛ در واقع ظرفیت‌های ما در استان بسیار بالاست. ستادهای سفر در مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی فعال شدند و تاکنون جلسات مختلفی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه 12 ایستگاه استقبال از زائر را در نظر گرفته‌ایم، افزود: در سازمان‌های مختلف از جمله پلیس راه، خدمات اورژانس و بهداشت و درمان این آمادگی ایجاد شده ‌تا سفر راحت و امنی را برای مسافران در نظر بگیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برداشته شدن تحریم‌ها و توافق هسته‌ای بر صنعت گردشگری تاثیر خواهد گذاشت و این موضوع مسئولیت ما را در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ‌افزون می‌کند.

وی به تشکیل ستاد نظارت و بازرسی در موج جدید سفرها به مشهد اشاره و اظهار کرد: این ستاد بر خدمات واحدهای مسافرتی نظارت می‌کند، درواقع در موج جدید سفرها نظارت‌های تخصصی و موضوعی بر خدمات ارائه شده صورت می‌گیرد. رسیدگی به شکایات گردشگران و مسافران در قالب کمیسیون‌های تخصصی انجام می‌شود تا شرایطی فراهم شود که تظلم خواهی عادلانه ایجاد کنیم.

زارع‌صفت تاکید کرد: معابر ورودی، ترمینال، راه‌آهن، فرودگاه و معبر گمرکی در استان آمادگی ارایه خدمات ورود و خروج و سفر بهینه زائران را دارند. یکی از موارد نطارتی که در ایام پیک سفر مورد توجه است، موضوع اطلاع رسانی است. مسافرانی که وارد مشهد می‌شوند باید بتوانند در مبدا برنامه‌ریزی کنند و اطلاعات در مبدا در اختیار مسافر قرار داده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: